SE K700i en filmpjes afhalen

Net de SE K700i gehaald en Bluetooth adapter van Qtrek (MediaMarkt; €19,-).

Alles werkt in principe goed, behalve dan dat als ik wil bladeren door de telefoon ik alleen in de mappen Afbeeldingen, Geluiden en Overig kan. Verder laat de browser nog de map Video’s en Thema’s zien, maar die hebben niet de volledige naam en eindigen op allemaal rare tekens. Laat het nu net deze 2 mappen zijn die ik ook niet kan bereiken, m’n eMac geeft als foutmelding: “De laatste bewerking is mislukt: ongeldig verzoek”. Hierdoor lukt het me dus niet om filmpjes van mijn telefoon af te halen.

Heeft iemand een oplossing/tip?

Ik ben geen bluetooth expert, maar ik heb gelezen dat er enkel via D-Link bluetooth 120 een volledige ondersteuning is in OS 10.2 en hoger. Deze zou als enige volledig compatibel zijn. Het is ook deze die via de Apple Store wordt aangeboden. mvg

vaag je bluetooth adapter werkt wel! probeer eens om vanuit je telefoon het filmpje te verzenden!

oja vergeten te zeggen! dat de mappen vreemde namen en tekens hebben dat is normaal! ik heb een powerbook met een ingebouwde bluetooth module en wanneer in mijn k700i blader heb ik dat ook!

heb ik ook met mijn k700 als je een filmpje op je mac wil hebben met ej het verzenden vanaf je mobieltje

filpjes en themes geen probleem met BT. Heb een Trust BT-module en werkt prima met m'n se700.

Het gaat fout omdat die mapjes in de Nederlandse taal een quotje bevatten (Video's). Als je je telefoon op Engels zet dan heet het mapje opeens Videos en dan gaat het wel goed. Beetje lullige workaround, maar het werkt.

[quote:4d9f9095bf="gerardneele"]Het gaat fout omdat die mapjes in de Nederlandse taal een quotje bevatten (Video's). Als je je telefoon op Engels zet dan heet het mapje opeens Videos en dan gaat het wel goed. Beetje lullige workaround, maar het werkt.[/quote:4d9f9095bf]

Klopt idd helemaal. Ik heb 't gecheckt; taal op Engels en de eMac haalt moeiteloos het filmpje van de telefoon. Ik heb de taal toch maar weer teruggezet op Nederlands (toch wat makkelijker) en het verzenden van het filmpje naar de computer gaat even moeiteloos, dus dan doen we het maar zo.

Beetje knullig van SE en Apple overigens