SE T610: Bluetooth of USB ?

Ben sinds dit weekend in het bezit van een Sony-Ericson T610. Er gaan veel draadjes over het sync-en dat zijn alleen maar goede berichten. Ik ben echter benieuwd naar de communicatie tussen de i-book en de T610: is een USB-kabel aan te raden of juist een USB-bluetooth-adapter en zo ja welke dan ?

BESTE,

Ik ben in het bezit van de t630 en heb bij Norrod een bluetooth stick aangeschaft. Ik ben er zeer content mee. Daarbij zit ook een usb aansluiting voor de bluetooth? Geloof ik.
Kosten ┬▒ 28 euro. incl. BTW

Kortom, aanschaffen maar!

Heel veel plezier.

Eko

bluetooth! Van Sitecom in dit geval, als een zonnetje. USB-kabels werken niet of slecht op de Mac, Bluetooth naadloos.

BT zeker doen! werkt erg lekker. Heb zelf een bij de MediaMarkt gekocht voor 29 Euro. Plug&Play.

hey,

Ik heb een d-link, werkt perfect en snel.

Daar zit het verschil in tussen de verschillende adapters, snelheid.

greetzz

BT werkt probleemloos, weg met de kabeltjes!

BT werkt perfect, al dan niet altijd even foutloos sms-jes afdrukken met een plaatje erin, daar verslikt mijn macje/of t610 zich nog wel eens in. :(

Ook ik heb de T610. Ik sync met mijn iMac met de D-Link Bluetooth USB adapter.

Plug & Play en pijlsnel :slight_smile:

Ik heb ook een T610 via Bluetooth verbonden door middel van een D-link DBT-120 USB.

Ik gebruik PhoneAgent om de T610 te beheren.

Werkt allemaal prima.

Ik gebruik een T630 met een D-Link adapter, een onbekend merk adapter en met de ingebouwde BT van de PowerBook 12". Gaat met alledrie probleemloos.

Tip: sta je op het punt een BT adapter te kopen, bedenk dan ook of je in de nabije toekomst een BT toetsenbord en/of muis van Apple aan je Mac wilt hangen. Is het antwoord daarop Ja, koop dan de D-Link DBT-120 USB adapter revisie B3 (het model dat in de Apple Store wordt aangeboden). Dat is de enige externe adapter waarme je straks via de BT toesenbord/muis de Mac uit de sluimerstand kunt halen.