se T630 salling clicker

Hellow, net salling clicker gedownd voor mijn splinternieuwe T630 foontje. Maar nu moet je dat ding registreren.... Ik heb al serials gevonden maar je heb blijkbaar de esellerateEngine nodig (gekraakt) en die zit in een of ander "KCNcrew PACK" en dat kan ik nergens vinden... Kan iemand me helpen? Thx!

gewoon 15 dollar betalen is echt de moeite waard ( ik gebruik al het al 2 jaar ) verder mag je op deze site niet vragen naar illegale praktijken.

het zou legaal zijn in belgie

er is ook een variand die heet romeo en die is gratis die is overal legaal zonder crack misschien moet je daar ff naar kijken.

found romeo, veel beter

Kopp nou gewoon dat Salling Clicker. Niet zeuren en 19 dollar betalen.

[quote:c3cf9a557f="driek"]het is legaal in belgie[/quote:c3cf9a557f] Is het legaal om software te gebruiken zonder voor de licentie te betalen? (Als de software een licentie nodig heeft om te functioneren) Lijkt me wel heeeeel erg vreemd als dat legaal is.

Het enige dat er beter aan is is dat het gratis hoor verder niet , maar goed jij blij en legaal bezig , dus iedereen blij, toch ;-)

enof, te gek :P romeo zo ingesteld, wanneer ik men kamer verlaat, hij itunes pauzeeert, audio mute, en screensaver activeerd, en alles omgekeerd wanneer ik terug binnen kom !

Gisteren ook Romeo geinstalleerd op mijn mac.

Cool. 8)

zou ik een linkje mogen?

sorry.

http://www.irowan.com/romeo/

Gebruikt iemand deze ook met een P900?? Ik heb Romeo geinstalleerd en het proggie roept nu 'see accessoires on P900' maar daar zie ik niks :?

Staat Bluetooth aan? Heb je je P900 al gekoppeld aan je Mac?

BTW: de P900 wordt niet genoemd als door Romeo ondersteunde telefoon.

[quote:a6a211fb5e="Turver"]Staat Bluetooth aan? Heb je je P900 al gekoppeld aan je Mac?

BTW: de P900 wordt niet genoemd als door Romeo ondersteunde telefoon.[/quote:a6a211fb5e]

Yup, hij is (natuurlijk) gekoppeld aan de Mac. Ik ben nog aan het googlen geslagen maar Romeo wordt inderdaad niet ondersteund :frowning: .

met romeo kun je ook heeel simpel zelf scripts maken in applescript

Aha, klinkt interessant maar scripts maken is niet mijn forte :roll:

ik ben er ook niet goed in, maar applescript heb je binnen 5 minuten door als je naar de code van de andere plug-ins bekijkt

Hmm, toch is kijken of het dan ook voor mijn SE S700i kan. Of als iemand die toevallig al heeft, laat het me horen!

is het je bij die T630 ook opgevallen dat hij ver achterkomt bij het typen van berichtjes, hij komt soms 4 woorden achter...

Verder is hij in het algemaan gewoon traag!!! Ben er helemaal niet tevreden van, en was er als arm studentje zo blij mee… heb ook geen geld voor een andere