Security Update 2004-06-07

Nieuwe security update is uit!

[quote:a34e08c0f4]Security Update 2004-06-07 bevat een aantal beveiligingsverbeteringen en wordt aanbevolen voor alle Macintosh gebruikers. Deze update bevat de volgende componenten:

DiskImages
LaunchServices
Safari
Terminal

In Mac OS X wordt nu een venster weergegeven als u door het openen van een document of het klikken op een URL het bijbehorende programma voor het eerst opent. In dit venster kunt u het openen bevestigen.

Raadpleeg voor meer informatie over deze update de volgende webpagina: http://www.info.apple.com/kbnum/n61798[/quote:a34e08c0f4]

Op de site van unsanity stond dat door deze update paranoid android verwijderd kan worden. Dat betekent dat het lek nu dus wel helemaal gedicht is. :)

Rabo bankieren Overschrijven tussen rekeningen werkt nog niet. Wel voor 10.3.4 Nog steeds melding "wegens veligheids redenen dient U uw browser te sluiten"

@Triumph: Een beetje off topic, maar ik gebruik de Rabo zonder problemen met Safari. Heb je toevallig je 'Blokkeer PopUp venster aan staan? (appeltje K). Zo ja, dan effe uizetten...

@Liebemshats Natuurlijk dat was al in het begin met Safari. Maar sinds 10.3.4 kan ik niet meer (en ik echt niet alleen) overschrijven tussen m'n rekeningen. Dan zegt de site "uit veiligheids overwegeging sluit u browser"

Geprobeert met en zonder firewall maakt helaas niets uit. (ook zonder airport gerpobeert werkt ook niet, alleen overboeken tussen rekeningen gaat fout, betalen gaat goed)

Ergens is me iets ontgaan: Ik wist namelijk niet dat de achterliggende gedachte van deze update was dat wij Nederlandse maccers weer kunnen Rabobankieren.

Het is een :Security Update 2004-06-07 bevat een aantal beveiligingsverbeteringen

Dus dan verwacht je dat enkele verbroken dingen weer gerepareerd zouden zijn.

Met deze update is het beveiligingslek gedicht waar we een paar weken geleden niet over uitgepraat raakten. Dat de rabobank het niet doet, is niet de fout van safari of apple maar van de rabobank. Dat het allemaal wel kan werken bewijst de abn/amro. Ik begrijp gewoon niet waarom een boel mensen doen alsof deze update iets met het al dan niet werken van de rabobank in safari van doen heeft.