Security Update 2005-007 in Software Update

sinds net....

en een soort graphics update voor de nieuwste 15inch powerbooks.. ben benieuwd. Zou e.e.a. stabieler maken. Niet dat ik problemen heb gehad ofzo btw.

update doet het hier prima....

Geupdate,gerestart,geen problemen hier!

[quote:ea2d968f5b="Paetor"]en een soort graphics update voor de nieuwste 15inch powerbooks.. ben benieuwd. Zou e.e.a. stabieler maken. Niet dat ik problemen heb gehad ofzo btw.[/quote:ea2d968f5b] Nou, die update is al wat ouder...

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=53825

ook hier geen problemen na de update

Heb hem juist ook binnengehaald in mijn G5 Thanks for the info. No problems. :apple:

Met recht een security-update. Ik moest mySQL opnieuw rechten geven en dat was het wel. No problems!

[quote:236793361e="unSOUND"][quote:236793361e="Paetor"]en een soort graphics update voor de nieuwste 15inch powerbooks.. ben benieuwd. Zou e.e.a. stabieler maken. Niet dat ik problemen heb gehad ofzo btw.[/quote:236793361e] Nou, die update is al wat ouder...

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=53825[/quote:236793361e]

whoops

Helaas werkt Saft niet meer na deze update :|

geen problemen hier!

Hier werkt ook alles nog prima zoals al eerder aangegeven mocht je mysql draaien dan moet je de rechten even goedzetten maar verder alles prima.

:smiley:

[quote:74fe389d9e="Nihilist"]Helaas werkt Saft niet meer na deze update :|[/quote:74fe389d9e]

Daar kwam ik dus ook achter toen ik Safari probeerde te openen. Dit lukte pas weer nadat ik alles van Saft weggegooid had.

Hmm, wel problemen hier. Na het installeren van de update draaien de ventilatoren van mijn iMac G5 17" (1.8Ghz) op zeer hoge snelheid. Een beetje zachter dan toen met de "sluimerstandlampje"-update.

Niet normaal.

Heb hem nu ook geinstalleerd op mijn G4 beige en ook hier verloopt alles vlekkeloos. Veiligheidshalve heb ik hier eens "veiilig inloggen op Ebay" getest, wat niet lukte op deze machine met Safari in Tiger.

Hallo, mensen.

Na de Security update 2005-007 voor Mac OS X 10.3 en 10.4 wil Safari opeens niet meer opstarten; één bounce en dan niks meer. Voor en na de update nog voorkeuren hersteld met Macaroni…(inmiddels ook 2x met Schijfhulpprogramma)

Update: Mail en Acquisition weigeren ook dienst…Vreemd. Ik heb het inmiddels ook onder een nieuw aangemaakte account geprobeerd, zonder resultaat. Iemand nog suggesties?

iMac G3 400 MHz 1GB geheugen, Mac OS X Panther (10.3.9), Safari 1.2 en Macaroni 2.0.4

Volgens [url=http://www.appleinsider.com/article.php?id=1236]dit bericht[/url] op AppleInsider is er een probleem met de laatste Security Update van Apple die deze week uitkwam. Het schijnt dat deze update onder Tiger de 64-bit support uitschakelt waardoor sommige programma's die hier gebruik van maken niet meer werken. En dat Apple al hard aan het werk zou zijn aan een aangepaste versie. Nog maar even wachten met installeren dus...

Iemand die dit bekend voorkomt? Na de update werken safari en mail niet meer. Het icoontje is veranderd in het standaard applicatie icoontje in de dock, en in een folder icoontje in de finder. Als je één van beide programma's wil openen krijg je iets in de trant van: 'applicatie beschadigd of niet aanwezig'. Pikant is dat de applicaties wel te openen zijn via een link in bijv. adresboek. Meerdere lotgenoten?

[quote:5592a2e0e8="JobKuipers"]Volgens [url=http://www.appleinsider.com/article.php?id=1236]dit bericht[/url] op AppleInsider is er een probleem met de laatste Security Update van Apple die deze week uitkwam. Het schijnt dat deze update onder Tiger de 64-bit support uitschakelt waardoor sommige programma's die hier gebruik van maken niet meer werken. En dat Apple al hard aan het werk zou zijn aan een aangepaste versie. Nog maar even wachten met installeren dus...[/quote:5592a2e0e8] godverdomme, hij staat al op mijn G5.... :evil:

Installeer je beveiligings update lees je dat hij helemaal niet zo veilig blijkt te zijn, ...ook altijd eerst even MacOSX.nl bekijken, maar ja dat hoeft nu al niet meer. Ik hoop dat ik me verder geen zorgen hoef te maken, want echte problemen heb ik nog niet gehad. Maar toch baal ik er wel van, het liefst gooi ik hem 'm er weer uit, of dat eigenlijk kan met een Security update? Nou ja anders maar wachten ( :barbu: ) op een update, van Security update 2005-006 en hopen dat er geen problemen gaan voordoen

2x 2 GHz - G5 - OS X 10.3,9 -  IBM insite</p>