semi-switcher

Ik ben dus eigenlijk semi-switchter. :) Ik ben Frank, woonachtig in breda. Ik heb 5 jaar geleden, net na mn afstuderen op een burootje gewerkt dat met macs werkte (buro is ter ziele gegaan) In de 1,5 jaar dat ik daar heb gewerkt een cubeg4-400 en een powermac g4-450 gehad. Toen van werkgever gewisseld en alleen maar met pc's gewerkt, de mac's ook verkocht toen :-( Nu 5 jaar later sta ben ik voornemens een kleine carrieremove te gaan maken van architectuur naar grafisch ontwerper en sta ik aan de vooravond van een nieuwe opleiding tot grafisch ontwerper, mits ik toegelaten word natuurlijk :-) Aangezien mn ervaringen met grafische programma's op de mac honderden keren beter zijn dan op een pc ben ik toch maar weer geswitched naar een ibook g3-600 (voor op de bank) en een g4-450 dual processor met dik scherm voor de werkkamer/knutselhok. Binnenkort ook nog een gratis imacje waar de hd dood van is. Dan gaat m'n gare pc de deur uit en ben ik weer 100% mac :-)

Welkom op dit Forum. Ben blij te horen dat je weer helemaal Mac ben geef je groot gelijk.

dankje :-) ik merk nu ook pas hoe ik mac heb gemist zeg...

Interessant: de allereerste grafisch vormgevers waren architecten..... prima move dus!

:) ik ben zelf geen architect. ik ben na 3 jaar academie van bouwkunst, voor mn afstuderen, afgehaakt omdat ik, door toedoen van de studie, tot inzicht kwam dat het niet meer was wat ik wil. i k denk als ik nu architect zou zijn dat ik de switch trouwens alsnog wel gedaan zou hebben aangezien ik me in mijn studie altijd al meer heb bezig gehouden met de concepten en de presentaties.