serienummer office 2004

Hallo

Ik heb office geinstalleerd staan op mijn computer, nu zou ik een herinstallatie willen doen maar daarvoor zou ik eerst mijn serienummer willen terug halen van office. Weet iemand waar dit staat op je harde schijf ik kan namelijk mijn cd-hoesje niet direct terug vinden.
Google gaf ook geen hulp aangezien die mij alleen andere cd-keys gaf :lol: :o

Je kan je eigen serie nr controleren door bijvoorbeeld vanuit WORD naar menu 'WORD' te gaan, en daar te klikken op 'About WORD'.

danku :)

Ik ben bang dat je van een koude kermis thuis komt. In het venster 'About Word' staat namelijk niet je serienummer, maar het Product ID. En dat is niet het serienummer dat je nodig hebt bij een installatie. Het Product ID is een heel ander nummer (er staan bijv. geen letters in zoals in het serienummer) dat je nodig hebt als je ondersteuning vraagt bij Microsoft.

gelukkig dat ik het nog niet verwijderd heb bedankt!! Nog even zoeken dan...

Volgens mij als je de Map office kopieert naar een backup en em daarna terugzet dan hoef je em niet opnieuw te registreren.

Ik deed laatst een verse install op mijn powerbook en kopieerde vanaf mijn backup zo de hele office folder terug op mijn harde schijf, ik heb geen woord over een serial gehoord toen ik word op startte.

Okee houd me er niet op vast maar volgens mij staat de registratie file die Office gebruikt gewoon verborgen in de Office folder, dus die kopieer je automatisch mee terug.

Als je gewoon de hele map "Microsoft Office" uit je programma map pakt, hoef je niks te doen, alleen de map maar terug te zetten in je nieuwe programma map.