serieuze vraag over mail bombs

Ik ben een jaartje of vier 1 keer het slachtoffer geweest hiervan en daar bleef het bij.

Wat ik wil weten is,

-hoe schrijf je een mailbomb of is er een app
-hoe zorg je er voor dat degene weet dat het niet van jou komt
-hoe bescherm je jezelf tegen een mailbomb

Mailbomb.. hmm.. Wat ben jij van plan?? :? :D Volgens mij is het een Apple-script geïtergreerd in een mail.. heb ik ooit horen zeggen.. weet 't niet zeker.. En inderdaad zou ik ook wel willen weten hoe men je eigen ervoor moet beschermen..

(dus als ik binnenkort een “mailbomb” krijg dan weet ik van wie die is??)
:lol: :lol: :lol: :lol: LOL
:wink:

Nee man chill Als ik het zou gebruiken dan zou het zijn voor die atsers in den haag DIE STUDEREN ONMOGELIJK WILLEN MAKEN DOOR DE STUFI OM TE ZETTEN IN EEN LENING EN HET COLLEGEGELD WILLEN VERDUBBELEN ZODAT WE IN 2004 GEEN BEGROTINGSTEKORT HEBBEN!:evil: :evil: :evil:

[color=red:796848f541]WHAT THE BLOODCLAD?[/color:796848f541]

Juist.. Volkomen mee eens!! :) Kunnen niet genoeg van die mails krijgen!

Maar…
nu ben ik toch nog benieuwd…
“How to protect against a “mailbomb””??
:?

ja wat een kootzakken zijn het daar in denhaag zeg, maar we zullen er nog 4 jar mee moeten doen :cry: :cry: :cry: :x :evil:

f*k dat, we break heads! gewoon vaak genoeg naar sjako's fort gaan en natuurlijk ads lezen in de ravage :)

[quote:eb84b6c60c="boelie"]Nee man chill Als ik het zou gebruiken dan zou het zijn voor die atsers in den haag DIE STUDEREN ONMOGELIJK WILLEN MAKEN DOOR DE STUFI OM TE ZETTEN IN EEN LENING EN HET COLLEGEGELD WILLEN VERDUBBELEN ZODAT WE IN 2004 GEEN BEGROTINGSTEKORT HEBBEN!:evil: :evil: :evil:

[color=red:eb84b6c60c]WHAT THE BLOODCLAD?[/color:eb84b6c60c][/quote:eb84b6c60c]

zal wel weer zo’n links terrorristje zijn… Studeren is al veeeeel te duur,
gebouwen zijn slecht onderhouden, vervoer is slecht… politieke voorkeur
op scholen is ook normaal geworden…

Als ze nou eerst is wat werkloze mensen zo’n stad uittrappen, maakt me
niet uit waarheen, drenthe ofzo… en dan die huizen beschikbaar stellen…

Dat begrotingstekort kunnen ze veel beter oplossen door ambtenaar
salarissen te verlagen, ambtanaren te onstlaan, en overige ambtenaren
beter benutten!

Ze hoeven ook geen nieuwe gebouwen voor miljoenen verbouwen…
Zorg eerst maar’s dat het bedrijfsleven nog iets van een toekomst heeft
in nederland…

Ok, ontopic: dit is via een applescript, als het goed is heel makkelijk te
maken, en gebruiken… zelf kan ik het niet maar ben het wel eens
tegengekomen op internet…

>> Aphez

Hier zo een goede geloof ik;) http://www.undergroundmac.com/ugmpt/software/Torrent0.03.sit

Deze werkt goed, THX

heb ik ook eens geprobeert maar hij doet niets :s denk dat ik iets verkeerd invul bij server :o wat moet je zoal invullen om vb naar hotmail adressen te sturen? :innocent:

Pas op met die mailbomb scripts, als je "slachtoffer" in staat is om mail headers te ontrafelen en hij verstuurd ze fijn naar het abuse adres van je IPS ben je mooi de sjaak