Servoy helemaal gratis? Alléén voor lezers van MacFan!

Is het één van jullie al gelukt om van deze actie gebruik te maken? Ik krijg maar geen e-mail van die mensen. Moet ik ergens extra op letten bij het invullen van m'n gegevens?

Is prima gelukt. Code gekregen en alles geinstalleerd.

Beste Maccnl,

Je moet een vraag beantwoorden, het antwoord kun je vinden in Macfan no:53.
Heb je de vraag goed beantwoordt dan moet je op de link klikken die naar de Servoy site gaat dan alles invullen ( de order) daarna kom je in een scherm waar je eigen gegevens moet invullen en het “vat” = BTW nummer leeg kunt laten zoadra je dit allemaal gedaan hebt krijg je het registratie nummernaar je e-mail gestuurd zodat je Servoy kunt instaleren ( staat op de CD-Rom die bij de MacFan 53 hoort.

ik hoop dat dit voldoende is :mrgreen:

Heb ik allemaal gedaan. Was op zich ook niet zo moeilijk (ben lid). Ik heb het eerst met m'n Spymac-adres geprobeerd en daarna (een dag later, toen er nog steeds geen e-mail was) met m'n yahoo-adres. Op beide adressen nog steeds niets gekregen... Probeer het nog wel een keer.

ik heb het helemaal gedaan zoals beschreven, maar ook nooit een e-mailtje gezien. Nog maar eens bij servoy langs...

Beste Maccnl,

Ik begrijp wat je bedoelt, heb vanavond dit alles ook gedaan en dacht dat ik over een paar minuutje wel een berichtje zou krijgen, helaas na dertig minuten nog niks, dus begin nu ook een beetje te twijfelen als het allemaal wel goed komt, rrrichie mischien kun je ons vertellen hoelang dit duurt? :oops:

Hmmmm nog steeds niks heb inmiddels al voor de tweede keer geprobeerd, nog steeds noppes, wel balen zo. :?

Tja, ik was zo benieuwd en wel enthousiast geraakt door het artikel in de MacFan.

Yep was ook aardig enthousiast vooral na die gratis virus scanner wat wel werkt. Maar goed zal me benieuwen als MACFAN op mijn mail gaat reageren, voorlopig zl ik het niet weten hoe het verder moet, tenzij iemand een oplossing weet of een MacFan redakteur op deze site komt en het probleempje oplost.

ik ga nu maar slapen zware dag gehad :x

MacFan reageert wel goed op mailtjes volgens mij. Laat ff weten of ze gereageerd hebben en met welk antwoord. Mocht het te lang duren, dan mail ik ook wel naar alfred.

[quote:2868996f54="maccnl"]Tja, ik was zo benieuwd en wel enthousiast geraakt door het artikel in de MacFan.[/quote:2868996f54] Ik gebruik Servoy R2 (v. 1.0) sinds mei 2003, heb in november 2003 zelfs een [url=http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=1175]artikel[/url] aan besteed, maar het artikel in MacFan nr. 52 bevestigd nogmaals waarom ik sinds mei 2003 fileMaker niet meer inzet voor mijn maatwerk database-oplossingen. Servoy bied mogelijkheden waar ik (wij) al jaren geleden als developers bij FileMaker inc. om gevraagd hebben, teveel om hier even op te noemen.

Ondanks dat ik als developer ben aangesloten bij de Servoy Alliance Network (SAN) heb ik gebruik gemaakt van de extra licentie via MacFan, maar helaas nog geen mail ontvangen.

Ik wacht de reacties hier even af…

Ik heb ook van de actie gebruik gemaakt en kreeg binnen no-time de mail van Servoy binnen.

Volgens mij was de reactie van Servoy er met een dag. Was geen auto-responder of zo, want het was niet na x minuten of zo.

Het is ook niet MacFan die het mailtje met de code stuurt, maar Servoy zelf. Eigenlijk plaats je een “gratis” bestelling bij Servoy. Dat geeft ook te denken dat als je het vrijdag avond doet, je waarschijnlijk pas maandag een response krijgt.

Hier ook geen probleem bij het aanvragen van de licentie, alhoewel het al wel weer meer dan een week terug is. Ik kreeg de mail al na enkele minuten binnen.

[quote:0f8ce823de="rrrichie"]Volgens mij was de reactie van Servoy er met een dag. Was geen auto-responder of zo, want het was niet na x minuten of zo.

Het is ook niet MacFan die het mailtje met de code stuurt, maar Servoy zelf. Eigenlijk plaats je een “gratis” bestelling bij Servoy. Dat geeft ook te denken dat als je het vrijdag avond doet, je waarschijnlijk pas maandag een response krijgt.[/quote:0f8ce823de]

Mischien wel dus we wachten wel na het weekend.

In principe is het hele order process automatisch en wordt er direct een email verstuurd bij het plaatsen van de (gratis) bestelling. De email zou dus binnen enkele seconden binnen moeten zijn. Is dat niet het geval controleer dan of je geen spam filter hebt die de email mogelijk blokkeert (voeg sales@servoy.com bv toe aan je trusted list, er worden nooit e-mailings vanaf dat adres verstuurd). Lukt het dan nog niet stuur dan een email naar support@servoy.com met daarin een korte omschrijving, de username en het emailadres dat je voor de order gebruikt hebt. Wij reageren dan zo spoedig mogelijk (meestal binnen 1 dag).

Kijk, dat zijn de reacties! Bedankt! Ik zal de spam-functie even bekijken en anders een e-mail sturen.

Tip [url=http://forum.servoy.com/]Servoy Forum[/url] :wink:

Ik heb eind vorig jaar voor mijn site ooit een vertaalslag gemaakt wat zoal mogelijk is met Servoy. E.e.a is m.b.t. functionaliteit inmiddels wel behoorlijk uitgebreid, maar geeft in het Nederlands toch wel de meest belangrijke mogelijkheden weer. [url=http://www.atb-software.nl/data/nl/ATB_gebruikers.pdf]Download PDF[/url]

Succes… :slight_smile:

Gelukkig, vandaag nog even geprobeerd, en ja hoor binnen een paar tellen de registratie code, allemaal bedankt voor de goede raad. Moet er wel bijvertellen dat ik niks veranderdt hebt aan mijn spam filter, maar goed vandaag kreeg ik de mail, dus dit is ook weer opgelost. :mrgreen: