Settings worden niet onthouden iPhoto & iTunes & Firefox

Olla,

Sinds clean install Snow Leopard heb ik wat issues met setings die zichzelf weer naar default terug zetten.
Gisteren reeds een oplossing via het forum gevonden voor m’n screensaver.

Hoop vandaag te kunnen leren hoe ik de default setting van iPhoto en iTunes kan omzeilen.[list=1:f493994213][:f493994213]iPhoto: telkens als ik mijn iPhone aansluit opent iPhoto.
Als ik in iPhoto aangeef dat hij No Application moet openen bij aansluiten van m’n iPhoto en ik doe dat ook in Image Capture dan staat het zoals ik het zou willen.
Maar als ik beide programma’s sluit en m’n iPhone weer aansluit… tada… iPhoto als default programma dat zich opent.
[
:f493994213]iTunes idem. Elke keer als ik iTunes opstart krijg ik het license agreement pop-up verhaal.
[*:f493994213]Firefox geeft me bij elke opstart een lege startpagina terwijl ik in de preferences toch echt wel een deafult homepage heb opgegeven.[/list:o:f493994213]Help… ;o)

Verwijder volgende bestanden:[list=1:83cd36083e][*:83cd36083e]~/Library/Preferences/com.apple.iPhoto.plist ~/Library/Preferences/ByHost/com.apple.Image_Capture.<some long number>.plist ~/Library/Preferences/ByHost/com.apple.ImageCapture2.<some long number>.plist ~/Library/Preferences/ByHost/com.apple.ImageCaptureExtension2.<some long number>.plist ~/Library/Preferences/Image_Capture.plist ~/Library/Preferences/com.apple.ImageCaptureApp.plist [*:83cd36083e]~/Library/Preferences/ByHost/com.apple.iTunes....plist [*:83cd36083e]~/Library/Preferences/org.mozilla.firefox.plist[/list:o:83cd36083e]

Hi Yaris,

iTunes maar even geheel gedeinstalled en opnieuw installed.
Heb die patch om witte achtergrond te vervangen door die grijze maar achterwege gelaten. Zou dat het probleem veroorzaakt hebben?

Vraag 2 ga ik nu proberen…

Allemaal verwijderd behalve: ~/Library/Preferences/Image_Capture.plist want die kon ik niet vinden.
Vraag 1 & 2 opgelost…

Nu Firefox…

Heel veel dank!