Shazam

Werkt Shazam ook op een iPod Touch 2g?En wat zijn de ervaringen ermee?Alvast bedankt

Tuurlijk! Alleen als je internetverbinding hebt he. Dus je hebt er geen hol aan als je in de stad bent en je hoort een goed lied, als er geen Wifi in de buurt is.

Misschien offtopic. Maar het werkt echt briljant.

Maar waar zit de mic,dan?

http://store.apple.com/nl/product/MA814ZM/B?mco=MTIxODk3Mw

Die moet je kopen.

Ik heb de app gisteren geprobeert op een ipod touch maar dit werkte niet hoor. Ik weet niet of het wel werkt als je er een mic op aan sluit.

Kan ik dn beter niet wachten tot de in ear headphones komen??

[quote:5416a67cc1="Connectingweb"]Ik heb de app gisteren geprobeert op een ipod touch maar dit werkte niet hoor. Ik weet niet of het wel werkt als je er een mic op aan sluit.[/quote:5416a67cc1] Natuurlijk werkt het niet als je er geen microfoon op aansluit. Hoe moet je iPod Touch anders het nummer herkennen? Kun jij muziek luisteren zonder oren?

Maar dat werkt dan echt niet dat het alleen op de iPhone werkt?

[quote:d0757e43a5="matcool"]Maar dat werkt dan echt niet dat het alleen op de iPhone werkt?[/quote:d0757e43a5] Wat een ongelofelijk onduidelijke vraag. :?

Ja sorry,Ik bedoel dat als je de hoofdtelefoon er in stopt werkt de microfoon van de oordopjes met shazam en ik heb een app gehad die alleen met de iPhone werkte voor de speaker maar mijn iPod Touch heeft ook een speaker

Shazam is een geweldig programma wat werkt met de iPhone én de iPod Touch. Alleen waarom de iPhone hier iets handiger in is is omdat deze een microfoon en overal internet heeft, je niks anders nodig hebt. Een iPod Touch bezit geen microfoon, waardoor je een Apple Headset met microfoon erbij moet kopen, én je hebt wifi nodig. Zodra je deze twee dingen hebt, kun je Shazam net zo gebruiken als op de iPhone.

Heeft iemand eigenlijk een idee wanneer de nieuwe in earbuds nu eens uit komen

eind oktober :satisfied:

Eind oktober 2009 heb ik uit betrouwbare bron vernomen :wink:

En ik heb van mijn bron gehoord dat zijn bron eind oktober zei

Het is al half november dus dat kan niet :roll: :moe:

Duh daarom...

Appl zou ze eind oktober al moeten verzenden geloof ik, maar dat is nog niet gebeurd.

Even een bump... er is namelijk wat bijzonders aan de hand met Shazam...

De nieuwste update van Shazam introduceert voor nieuwe gebruikers namelijk een beperking van het aantal liedjes dat per maand getagged kan worden, te weten vijf nummers. Wie meer wil zal een betaalde versie van Shazam moeten gaan downloaden. Bestaande gebruikers worden gerustgesteld met het volgende bericht:

[quote:ca23af85a3=“de site van Shazam”]Shazam will continue to support the existing free Shazam app on the App Store with new users limited to five Tags per month. Existing Shazam users will get all of these great features they’ve come to expect from Shazam without any limitations additionally, the free Shazam app has been enhanced with services such as the ability to share Tags onto a Facebook mini-feed.[/quote:ca23af85a3]Ondanks deze geruststelling ben ik toch bevreesd voor een beperking van het aantal nummers dat ik kan taggen… Iemand al ervaringen?

Inderdaad, ik heb net Shazam voor Blackberry gedownload, de eerste week krijg ik alle pro-features, daarna krijg ik ook de 5 tags per month limit. Jammer.