Sherlock in Jaguar - Niet kompleet

Hallo allemaal, zaterdag was het zover.....op naar de Klokhuis-beurs te Nieuwegein om daar Jaguar te kopen voor de helft van de prijs, vanwege het 20-jarige bestaan van deze fantastische Stichting. Een leuk gebaar van Apple-Nederland voor deze toch wel erg dure Upgrade in zo'n korte tijd. Maar nu komt het, na een schone installatie die prima verliep ben ik alle nieuwe functies gaan bekijken, waarna ik bij het nieuwe Sherlock belande en erg benieuwd was naar de functie: ("weg vinden via het Internet"), blz. 7 in het boekje van Jaguar. Hier is te zien dat je de knop "Maps" moet activeren?........is er niet, net zoals Films, Nieuws, Aandelen en Packages(Verpakkingen?). Iemand die weet hoe dit kan? Is er misschien een mogelijkheid om deze alsnog op een bepaalde manier in te laden. Alvast bedankt.

Sherlock is afhankelijk van de services die Mac aanbied, diensten zoals films waren bij de start van jaguar aanwezig, maar zijn verdwenen.

Is dit dus ook het geval met de andere functies? Juist over de " Maps "functie werd zo hoog opgegeven en had ik daar ook hoge verwachtingen van.[B]

Die mapfunctie is ook geintegreerd in het adresboek. Als je het adres van iemand volledig invult gaat het adresboek je de map tonen wanneer je  op het adres klikt.

Bedankt voor de tip, dit werkt ook wel handig, maar je hebt natuurlijk niet als je op zoek gaat naar een hotel of iets dergelijks al deze adressen in je adresboek staan en het is dan ook makkelijker als de knop Maps aanwezig is in Sherlock.....

Zover ik weet werken die functies voorlopig alleen in de USA. Maar misschien komen er ook wel Europese versies van in de toekomst. Sherlock 3 is hier van beperkte waarde, maar dat had je al vantevoren kunnen weten. Het heeft uitgebreid op de nieuwssites en forums gestaan.

[quote:post_uid2="MacAttack"]Die mapfunctie is ook geintegreerd in het adresboek. Als je het adres van iemand volledig invult gaat het adresboek je de map tonen wanneer je op het adres klikt.[/quote:post_uid2] Leuk. Dit wist ik nog niet. Toch een beetje de mapfunctie  :)

Ja maar dan nog, waarom wordt er in de NL bijlage dan juist een plaatje getoond van deze Maps-functie en de tekst : "Als U een bedrijf in de lijst selecteert, wordt een kaart weergegeven met daarop de locatie en een routebeschrijving vanaf uw huidige locatie." :0 :angry:  :(

Tsja, gewoon te klakkeloos vertaald...