shuffle opladen op alu imac

hoi,

klopt het dat mijn shuffle niet oplaad op mijn nieuwe alu 20 inch imac?
ledje blijft knipperen.

raar…

Zit hij wel aan de Mac zelf? (niet toetsenbord!)

[quote:142531a906="ferdi"]ledje blijft knipperen.[/quote:142531a906]Dit is het teken dat hij aan het opladen is .... :sealed:

[quote:f2e07d158c="Bor"]Zit hij wel aan de Mac zelf? (niet toetsenbord!)[/quote:f2e07d158c]

Moet niet uitmaken, ik sync mijn iPod touch ook via m’n toetsenbord. En m’n vorige iPod Nano deed dat ook altijd gewoon.

nee, een continu brandende led geeft aan dat ie oplaad. (zoals het wel werkte op mijn oudere mac).

maar ik zie nu pas dat ie het wel doet als je em uit itunes eject, wie verzint dat nou?

vind ik geen apple logica…

maar bedankt voor de reacties…

De aluminium iMac is de enige Mac die USB 2.0 ondersteunt voor het toetsenbord. Dus maakt niet uit of je hem nu op het toetsenbord aansluit of achterop. :roll:

[quote:6f36856b0d="ferdi"]nee, een continu brandende led geeft aan dat ie oplaad. (zoals het wel werkte op mijn oudere mac).

maar ik zie nu pas dat ie het wel doet als je em uit itunes eject, wie verzint dat nou?

vind ik geen apple logica…

maar bedankt voor de reacties…[/quote:6f36856b0d]

Volgens mij laadt hij ook op als hij aan iTunes zit, maar knippert hij dan om aan te geven dat je hem niet zomaar los kan halen.

PS: nooit een shuffle gehad, maar dit lijkt me wél “Apple logica”.

Je iPod laadt gewoon wanneer die vast zit aan je Mac. Of je iTunes aan hebt staan, of niet. Als je je iPod oplaadt via de USB power Adapter heb je toch ook geen iTunes nodig. :)

Als het ledje knippert (oranje) dan betekend inderdaad dat je hem niet mag loskoppelen.