Shuffle vs. Wasautomaat

Tja hij komt net uit de wasmachine, zou hij het nog doen? Iemand ervaring hiermee? Ik denk dat ik hem maar eerst een paar dagen op een handdoek op de verwarming laat drogen, of zijn er nog andere mogelijkheden? Er zit nog garantie op, maar ik weet niet of ze zo'n ding gaan openmaken of direct weggooien en je een nieuwe geven. Is denk ik goedkoper.

Graag jullie reactie.

Spoelen met gedesstileerd water, ookwel strijkwater genoemd. Zodat er geen wasmiddel meer in zit en zodat de kalkvorming minimaal is. En dan een week goed laten drogen! en hopen dat hij het nog doet.

Daaf

Zou je denken dat dit onder garantie valt? :sealed:

en binnen de tijd dat je hem droogt absoluut niet proberen of ie het doet. ik zou lekker ruim de tijd nemen

Lekker laten drogen en dan ermee terug gaan naar een Apple Repair Dealer. Net doen alsof je neus bloedt en geen idee hebt van wat ermee is gebeurd. Hij ging INEENS stuk toch????? :wink: Je moet überhaupt nooit zeggen dat je 'm nat gemaakt hebt.

Heb hetzelfde gedaan met de iPod Mini van een kennis, werkte perfect. :lol:

Das niet goed. Valt hij nog onder de garantie ? Als hij het niet meer doet dan moet je maar gelijk contact met hun opnemen.

En maar kankeren als Apple de daling van de dollar niet onmiddellijk in de prijzen doorberekend... :sealed:

[quote:9f1ab42e94="neoWave"]Lekker laten drogen en dan ermee terug gaan naar een Apple Repair Dealer. Net doen alsof je neus bloedt en geen idee hebt van wat ermee is gebeurd. Hij ging INEENS stuk toch????? :wink: Je moet überhaupt nooit zeggen dat je 'm nat gemaakt hebt. Heb hetzelfde gedaan met de iPod Mini van een kennis, werkte perfect. :lol:[/quote:9f1ab42e94] Spade Cooley zou zeggen:

[img:9f1ab42e94]http://www.elderly.com/recordings/items/images/08/BLOOD802.jpg[/img:9f1ab42e94]

maaruh.. de hamvraag, is ie schoon geworden?

Memorysticks van Medion (Lidl) kunnen op 60 graden gewassen worden. Gewoon laten drogen, inpluggen en hoppa!

Wat dacht je?...muziek terwijl je wast!?!?

Een shuffle in je trommel,
is beter dan die andere rommel.

[quote:1934eb93cf="neoWave"]Lekker laten drogen en dan ermee terug gaan naar een Apple Repair Dealer. Net doen alsof je neus bloedt en geen idee hebt van wat ermee is gebeurd. Hij ging INEENS stuk toch????? :wink: Je moet überhaupt nooit zeggen dat je 'm nat gemaakt hebt.

Heb hetzelfde gedaan met de iPod Mini van een kennis, werkte perfect. :lol:[/quote:1934eb93cf]

Veel aparaten (o.a. GSM telefoons) hebben een sticker intern, die detecteerd of het apparaat nat is geworden. Heeft je kennis heeft geluk dat de iPod mini dit niet heeft. Ik weet niet of de iPod Shuffle dit heeft.

Dus ja, je kunt het proberen, het risico is wel dat die apparaten die nat geworden zijn er op die manier heel makelijk uitgehaald kunnen worden.
Overigens detecteren die stickers ook lichaamszweet als vocht, met als gevolg dat ze soms ten onrechte te vroeg “uitslaan”.

[quote:cea820ba79="Martiniman"]Memorysticks van Medion (Lidl) kunnen op 60 graden gewassen worden. Gewoon laten drogen, inpluggen en hoppa![/quote:cea820ba79]

Ja memorysticks kunnen er prima tegen. Maar het grote verschil is dat de Shuffle een interne batterij heeft waardoor er kortsluiting kan ontstaan in water.

De flash-creative van m'n broer won het met gemak van een wasmachine. Dan zou een shuffletje dat toch ook wel moeten kunnen...

Zeker niet direct proberen aan te zetten! Daardoor kan er kortsluiting ontstaan (als sommige circuits nog nat zijn!).

Dus eerst goed laten drogen, daarna proberen of hij werkt.

(werkte toch voor m’n gsm :):))