Siemens S55/i-book G3

Heeft iemand ervaring met de volgende combi ? - i-book G3 - panther - siemens S55

Kortom: wat is aan te raden bij een siemens om ervoor te zorgen dat i-cal en het adresboek wordt ge-synct met de mobiele. Is een usb-kabel aan te raden of zijn er goede ervaringen met bluetooth-usb adapters (belkin, dlink, enz.) ?

Synchen via D-Link bluetooth adapter gaat bij mij prima. Het grootste nadeel van synchen met je S55 (en met iedere andere mobiele telefoon naar ik aanneem), is dat het geheugen beperkt is waardoor je keuzes moet maken m.b.t. de periode waarvoor je iCal gegevens syncht (iSync biedt die mogelijkheid), en waardoor niet alle Addressbook gegevens kunnen worden gesynched. Daarnaast kent het addressbook van de telefoon een andere indeling dan Addressbook, waardoor ook gegevens een andere aanduiding kunnen krijgen, of niet gesyncht worden. Notes zie ik bijv. nergens terug, maar dat kan aan mijn liggen. Maar goed, over het algemeen ben ik wel tevreden.

Ik heb ook een S55 in combinatie met een iBook G4. Zoals nma al gezegd heeft is bluetooth het beste om te synchen. Een USB-kabel en OS X gaan niet goed samen (eigenlijk helemaal niet).