Sierra Wireless Aircard 750 en GPRS

Hoi,

Ik heb de Sierra Wireless Aircard 750 om daarmee via GPRS van KPN het internet op te kunnen. Om deze op mijn Mac aan de praat te krijgen heeft Sierra drivers beschikbaar gesteld. En dat werkt prima

Nu wil ik echter die drivers en alles wat erbij geinstalleerd is er weer af hebben omdat ze een software conflict veroorzaken met Novamedia Software. Hoe doe ik dat? Heeft iemand hier ervaring mee?

groet

Guido

PS: Sierra ondersteunt officieel Mac OSx niet en wil mij daarom niet helpen en Novamedia verwijst naar Sierra om mij te helpen, die mij dus niet wil helpen…

Wanneer de driver via een .pkg bestand is geïnstalleerd, dan kan je heel makkelijk achterhalen welke bestanden waar zijn geïnstalleerd.

Open hiervoor opnieuw het .pkg bestand. Kies vervolgens Toon bestanden uit het Archief-menu en je ziet precies welke bestanden er zijn geïnstalleerd en op welke locatie ze zijn geïnstalleerd. Vervolgens kan je handmatig alle bestanden verwijderen.

Of gebruik het GRATIS programma [url=http://krugazor.free.fr/software/desinstaller/DesInstaller.php] Desinstaller[/url]. Die geeft de lijst met geinstalleerde .pkg weer en dan kun je dit programma een .pkg laten verwijderen. Volkomen veilig en werkt perfect. :)

Dank jullie wel! Het is gelukt.

groet,

Guido