Sign in status aanpassen in MSN Messenger

Ooit had ik in een ver verleden mijn msn messenger zo ingesteld dat ie na het aanmelden op de status 'appear offline' sprong. Nu met msn messenger 4.0 kan ik die optie nergens terug vinden. Of ik kijk niet goed, dat kan natuurlijk ook ;-)

Kan iemand mij helpen? Enneh… ik zit niet te wachten op reacties van Mac fundamentalisten die vinden dat ik überhaupt geen Micro$oft troep moet gebruiken, ook al ben ik het van harte met ze eens :smiley:

In het inlogscherm waar je je aanmeldt kan je kiezen bij Sign-in Status tussen online en invisible.

Kan ik je trouwens toch aMsn aanbevelen? Op mac-gebied komt dit het dichtse in de buurt van de echte pc-msn-ervaring. :smiley:

Als je MSN eenmaal ingelogd is, gebruik de toetsen :apple: en G, dan log je weer uit, kies dan weer :apple: en G en dan zie je je aanmeldscherm, hier kan je het veranderen.

Probeer [url]www.adiumx.com[/url] Tabbed chatting :p

Dank voor de reacties!

Maar aMsn vind ik er niet uitzien en was destijds veel te buggy… Nogmaals dank!

inderdaad.. je kunt het in het sign in scherm aangeven. en aMSN vind ik ook maar niets, ik gebruik Adium... mis daar heel erg de MSN statussen, maar goed... het ziet er zo lekker gelikt uit en het loopt NOOIT vast en aMSN wel.

aMsn loopt bij mij nooit vast en hij staat nochthans de hele dag open. Dat aMsn er niet zo denderend uitziet klopt wel, maar dat heb ik opgelost met de [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=20407&highlight=amsn+skin]xMsn skin van Strifer[/url]. Ik heb ze ook allemaal geprobeerd maar geen enkel programma is zo goed in Msn als aMsn. (Ook Adium niet :wink: )

Adium loopt nooit vast?

Crasht bij mij toch met enige regelmaat…
Proteus kan ik aanraden, die heeft ook de meeste Mac look van allemaal :smiley: