signaalniveau airport zwak

Hoi,

Ik heb een ingebouwde airport in mn Intel imac 20"

nu staat mn linksys router in de woonkamer en is mn signaalniveau op mn mac maar 5 strepen…mn internet is traag en lijkt soms ook weg te vallen.
Ik heb ook nog een powerbook G4 wanneer ik deze naast mn imac plaats staat zijn signaalniveau gewoon bijna vol.
Hoe kan dit?

verbeter ik mijn connectie met de nieuwe 802.11n?

Bekend probleem, heb hier hetzelfde. Er is nog geen oplossing van Apple...

Zelfde probleem in mijn macpro. Zie ook apple discussion forums. Apple geeft geen gehoor en ik heb inmiddels een airport express als bridge ingesteld en deze via een kabeltje aan mijn macpro gehangen. En voila wel vol bereik :(

Lijkt een intel euvel ofzo :?

Misschien werkt deze methode ook voor jou:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1289295#1289295

IK heb niks gemigreerd van mn oude PPC :(

Koop ik een apparaat van 1700 eutjes werkt ie niet eens 100% :frowning: :frowning:

heb net gebeld met supportdesk van apple…ze zeggen niets van het probleem te weten en ik moet maar de afstand verkleinen van 12 meter zou best een groot afstand zijn. maja ik kom daar ook niet echt verder :frowning:

nu ga ik in bed liggen en hardop huilen

Ook als je niet bent verhuist van PPC naar Intel kan het een oplossing zijn.

kheb t geprobeerd, maakte geen verschil :(

ik ga mn nieuwe router terugbrengen en een 802.11n proberen

Bij mij werkte het ook niet.

Zodra je een N router hebt kan je dan hier je ervaringen posten. Als dat jouw problemen oplost ben ik ook geneigd zon ding aan te schaffen.

[quote:7d4e91d7e3="macnriq"]kheb t geprobeerd, maakte geen verschil :(

ik ga mn nieuwe router terugbrengen en een 802.11n proberen[/quote:7d4e91d7e3]

Jammer. Wil je idd even laten weten hoe het gaat met de nieuwe router? Ben benieuwd.