Signify introduceert nieuwe Philips Hue-lampen en functionaliteiten

Mensen die gek zijn op Philips Hue kunnen hun collectie uitbreiden. Signify introduceert vandaag nieuwe lampen en functionaliteiten.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Hoe zit het nou eigenlijk?
Philips heeft toch de gehele Hue lijn verkocht aan Signify ? Moet je dan nu niet enkel spreken van Signify Hue ?

@nlmarco: Philips heeft zijn lichtdivisie afgestoten. Dat onderdeel van Philips is verder gegaan onder de naam Signify. Het nieuwe bedrijf mag de naam Philips nog een aantal jaren gebruiken voor zijn producten, zoals de Hue. En dan hoopt men dat het merk Signify inmiddels even bekend is geworden als Philips.

Nou gelukkig maar. Weer een nieuw merk (naast NXP, ASML, ASM, Aristona en 25 andere spinoff’s die het allemaal beter doen dan Philips zelf)
Die zijn alleen maar in juridisch gekonkel verwikkeld met hun slaapopwekkende apparaten

Wat is er nu eigenlijk nog wél Philips? Lighting is weg (Signify), Domestics is weg, Personal Care is volgens mij ook al bijna weg, en zo kan ik nog wel even doorgaan… Volgens mij is alleen Medical nog echt Philips, of zit ik er nou naast…?