SilverKeeper vraagje

Ik gebruik dit progje even zolang YouSynchronize de Tiger nog niet kan temmen.... Mijn vraag is de volgende: hoe kan ik SilverKeeper zo instellen dat veranderingen die ik aanbreng op mijn USB stick (destination) ook veranderen op mijn HD (source)? M.a.w. document A staat op zowel USB stick als HD. Soms werk ik in document vanaf HD, dan weer vanaf USB stick. Maar document moet in elke locatie gelijk zijn na elke verandering. Kan SilverKeeper dat uberhaupt? Bij voorbaat dank.

Nee, volgens mij kan hij alleen automatisch gezet worden van A naar B of van B naar A. Dus voor het 's nachts maken van een back up met elke dag eventueel een andere bron of A of B zul je een ander programma moeten zoeken. Bij ons in de drukkerij maakt hij elke nacht een back-up van een "werkschijf" naar een back-up schijf, Hij kopieeerd alleen nieuwe en veranderde ( datum cq grootte) documenten. Als jij elke dag handmatig van A naar B of van B naar A ingeeft kan het wel, maar niet automatisch. Of je moet bv altijd van je usb stick werken (dit ook conseqeunt volhouden) en dan elke nacht van stick naar HD back-uppen. Wat je zoekt is eigenlijk een programma dat data op 2 "schijven" spiegeld aan de hand van de nieuwste datum en tijd.

Ik heb Silverkeeper er nu niet meer op (Tiger Erase and Install) maar op de "Synchronize Set" keek hij naar beide locatie's en vergeleek ze o.a. qua tijd. Aan de hand van je voorkeur vervangt hij het één of het ander.

[quote:8c3221c310="ric@MacOSX"]Ik heb Silverkeeper er nu niet meer op (Tiger Erase and Install) maar op de "Synchronize Set" keek hij naar beide locatie's en vergeleek ze o.a. qua tijd. Aan de hand van je voorkeur vervangt hij het één of het ander.[/quote:8c3221c310]

Ja, ik heb het vermoeden dat het enkel mogelijk is handmatig te synchronizeren. Enkel een backup maken van A naar B kan automatisch, en dat laatste is juist waar het allemaal om draait. Maar goed, YouSynchronize heeft hopelijk binnen een weekje de zaken op orde, en dan kan SilverKeeper weer de kast in.