Sim City 4 ook voor Mac?

Komt er eigenlijk een Mac versie van Sim City 4? Op de officiele site kan er niks over vinden, maar op de fansite Gothia, staat naast het "PC CD-ROM" icoontje ook een prachtig mooi Mac icoontje.

Ik wil het spel erg graag hebben, en ik heb een PC voor spellen, maar toch heb ik die het liefst zo veel mogelijk uit staan. Ik gebruik hem nu alleen voor Asheron’s Call 2… ;]

van Insidemacgamers.com

[quote:d15094cda0]When asked of a set release date, Hicks replied that the game is coming on splendidly, and that Windows users can expect to see the game in shelves at the end of the year. No Mac version has been announced…yet.[/quote:d15094cda0]

Zo’n beetje alle Sim games zijn ook voor de Mac verschenen dus ik verwacht wel dat ze dit gaan doen.

Moet haast wel.

Als je kijkt hoeveel er wel niet voor de mac beschikbaar is, kan zo’n titel eigenlijk niet ontbreken :slight_smile:

Ik heb 'm op mn gates-bak al even gespeeld, zeker de moeite waard :smiley: (het spel dan ;))

Ik heb hem ook even gespeeld, maar ik vond hem eigenlijk best tegenvallen. Ik heb niet zo heel erg veel vernieuwingen gevonden. ;[

Volgens mij is Simcity ooit begonnen op de Mac.