SimCity 3000

Helleuh, ik heb hier nog SimCity 3000 op een ceedeetje staan, en ik werk in OS X, en als ik dat nu probeer te installeren,start mijn mac mooi Classic op en vertelt hij me dat hij niet kan installeren omdat mijn virtuell geheugen niet opstaat..... in OS X hoeft dat ook niet (kan ook niet trouwens), dus vroeg ik me af of er ergens een updat te vinden is zodat ik dat spel toch kan installeren....het gaat hier niet over 'the sims' maar dus over SimCity 3000...

Alle tips welkom…

KOen76

Ik geloof dat je alleen SimCity 4 onder OSX kan draaien, want op de apple site voor osx games staat SimCity 3000 er niet bij.

Dennis

Ik ken iemand die 3000 wel op OSX (classic) draaien heeft. was een aanbieding als je een iMac (OSX inbegrepen) kocht kreeg je er verschillende programma's en spelletjes bij, maar die waren allemaal voor OS9 maar werkten ook in OSX onder Classic (maar wel ietsje trager)

Wel ja, zo heb ik het spel ook gekregen... maar nu heb ik een nieuwe MAc en er staat zelfs geen OS 9 meer op, enkel classic...

Ik denk dat als ik vana OS 9 zou kunnen opstarten, ik he wel zou kunnen installeren…mits een update…

KOen76

[quote:52f23be0c7]Ik ken iemand die 3000 wel op OSX (classic)[/quote:52f23be0c7]

Daar had ik even niet aan gedacht omdat ik nooit classic gebruik, alleen als het nodig zou zijn voor reparatie voor OSX.

Dennis