Simcity 4 'Documents' folder

Ik speel nu al een tijdje Simcity 4, geweldig spel, wat ik alleen redelijk irritant vind, is dat Simcity al mijn instellingen in mijn map Documenten plaatst, terwijl ik die map eigenlijk alleen heb voor mijn pages/keynote/numbers documenten (daarom haat ik ook het mapje Microsoft User Data, dat elke keer weer terug springt naar m'n Documenten). Is er een mogelijkheid de Simcity 4 map ergens anders te plaatsen, en dat 'ie daar blijft staan, ook als ik weer ga spelen?

Alvast bedankt. :slight_smile:

Sommige programma's -meer dus dan dat jij opnoemt- hebben die map nodig om hun bestanden e.d. in te zetten.

Ikzelf kom niet in de map Documenten. En waarom ook?
Je kunt toch een mapje aanmaken met de naam “Documenten iJeroen” of zoiets?! Nooit meer iets of iemand die daar wat in zet behalve jijzelf…

Voor wat betreft de [url=http://www.macosxhints.com/article.php?story=20060228051625893]user data folder[/url]... :)

Kan ook... tot het een keer fout gaat. Waarom niet een eigen map Documenten aangemaakt?!

Ik heb de User Data-folder al tijden ergens anders staan. Fout is het nog steeds niet gegaan :)

Nooit belastingaangifte gedaan op de Mac?

Met behulp van Microsoft Office for Mac niet nee.

Ik bedoel dat ook de belastingdienst gebruik maakt van de map Documenten, en waarschijnlijk loopt dat progje in de soep als je die bestanden niet netjes laat staan.

Dat zou nog best goed kunnen :) Ik had het echter over de Microsoft User Data folder van Office for Mac, die zich neergooit in de Documents folder, welke wel probleemloos verplaatst kan worden. Kort samengevat: deze folder in ~/Library/Preferences zetten.