Simlock of niet?

Beste forumgebruikers, bijna drie maanden op de lijst gestaan van Mobistar in Antwerpen voor een iPhone GS om er eentje te hebben zonder T Mobile abonnement. Eindelijk, vandaag kon ik hem ophalen. Thuis wacht de teleurstelling. Als ik mijn Vodafone simkaart in de telefoon plaats, kan ik toch alleen maar een 'noodoproep' doen. Gesimlocked dus? Ik dacht juist dat de iPhone in België zonder lock werd verkocht? Weet iemand misschien het antwoord en - belangrijker - wat kan ik het beste doen?

Hartelijk dank vast voor jullie reactie, groeten, Roland

Koppel je iPhone eens aan iTunes en registreer hem even, als je een iPhone nieuw koopt danmoet je namelijk eerst registreren.

Na registratie wordt de iPhone geunlocked en kan je je eigen sim gebruiken, maar dat staat ook in het boekje die er bij zit eerst aan iTunes koppelen.

Heb je de iPhone al aan iTunes gehangen?

Ook wanneer je de SIM hebt ontgrendelt? (met de pincode van je sim-kaart)

[i:b7c7414eda]Wat ik wel weet is dat ze in België de type verkoop willen gaan veranderen. Tot nu toe was koppelverkoop verboden, straks kan het zo zijn dat de iPhone pre-paid kan worden gekocht maar wel met verschillende providers.[/i:b7c7414eda]

Hoe dit verhaal precies zat weet ik niet meer, maar heb er enige tijd geleden iets over gelezen, maar dat zal nu zeker nog niet van kracht zijn.

Wow, al sinds 1984 achter een Mac maar (nog?) te stom om te snappen hoe je een iPhone in gebruik neemt. iTunes is de 'sleutel'! Heel hartelijk dank voor jullie snelle reactie(s). Groeten, Roland

Daar is een forum voor veel plezier met je iPhone.

[quote:cf399cf9c4="Roland2411"]Wow, al sinds 1984 achter een Mac maar (nog?) te stom om te snappen hoe je een iPhone in gebruik neemt. iTunes is de 'sleutel'! Heel hartelijk dank voor jullie snelle reactie(s). Groeten, Roland[/quote:cf399cf9c4]

Omdat je als mens tegenwoordig verwacht dat toch alles vanzelf gaat hebben ze er nog slechts een heel klein velletje ingedaan met een soort handleiding … best wel een tip … heet rtm geloof ik :wink: maar wel veel plezier ermee, kan me de tijdelijk shock die je hebt doorstaan voorstellen :evil: