'simpel' over plaatjes heen typen in pages

Hoi mensen,

Wat vragen over pages. Eerst even korte uiteenzetting:

Ik heb hier een simpel [i:28f86a856d]word[/i:28f86a856d] document gemaakt, dat illustreert wat ik wil. Een plaatje, en daaroverheen kunnen typen, zonder allerhande kunstgrepen te moeten toepassen (als een apart tekstobject over het plaatje heen plaatsen…)

Nu dacht ik slim te zijn, en dus het gemaakte word document in [i:28f86a856d]pages[/i:28f86a856d] in te laden, om te kijken wat de instellingen zouden zijn, om het effect toch te kunnen realiseren (zonder gebruik van [i:28f86a856d]word[/i:28f86a856d] en ook zonder gebruik te maken van tekstobjecten)

www.marius-muziek.nl/test.doc

Als je het opent met word, kun je gewoon het plaatje verslepen etc. En gelukkig/zelfs: het document ziet er zowel met pages als met word ook nog eens hetzelfde uit.

Alleen vervelend is dat ik bij pages het plaatje niet meer kan selecteren, dus nou weet ik [b:28f86a856d][i:28f86a856d]NOG[/i:28f86a856d][/b:28f86a856d] niet hoe ik dit effect kan realiseren zonder tekstobject in pages!

Iemand een tip? Ik ben ook benieuwd hoe ik (als ik bovengenoemd bestand in [i:28f86a856d]pages[/i:28f86a856d] open), ik vervolgens dat plaatje in pages nog een andere plaats kan geven… het lijkt wel of de hele pagina 1 groot plaatje is geworden… en zelfs dan… hoe selecteer ik dat dan?

Het is een heel verhaal geworden… ik hoop dat iemand mijn vraag snapt
:wink:

EDIT: ik ben al verder… ik laad een plaatje in, en kies daarna bij orden, naar achter. Maar dan blijft er nog 1 vraag: hoe kan ik dan ooit nog dat plaatje weer selecteren… dat lijkt niet te lukken (bug?) Wie weet daar raad op?

EDIT 2: ongelofelijk. het is zowaar gelukt om een geheel naar achteren verplaatst plaatje te selecteren… toch riekt dat wel een beetje, maar deze manier werkt. Ik moet helemaal buiten de pagina gaan met de muis, tot het zwarte pijltje weer komt… dan slepen tot aan het plaatje, en dan komen de selectie-blokjes weer in beeld. Ok … probleem opgelost… sorry voor de vulling, maar ik laat hem toch maar staan, misschien heeft iemand er nog wat aan.

Bedankt,
Marius