Simpele CAD tekeningen gevraagd..

Hallo,

Voor school heb ik een paar simpele CAD tekeningen nodig, het maakt niet uit waar ze over gaan.
Als het maar redelijk simpel te maken is. Liefst 2D dus.
Zelf heb ik geen CAD, maar als iemand me wat plaatjes toe kan sturen, graag!
Het formaat van de tekening wil ik op een A4 laten komen.

Groetjes,
Dennis

Ik heb nog wel een paar bouwkundige details in autocad staan. Kan op het moment alleen het bestand opsturen ik kan ze hier niet openen.

Alvast bedankt!

Zelf kan ik ze ook niet openen, dus als je er een plaatje van kan maken graag.
Ik moet maandag een paar simpele CAD tekeningen laten zien, dus als ik ze vandaag of morgen krijg dan zou dat perfect zijn!

Andere inzendingen blijven natuurlijk gewoon welkom!

Groetjes,
Dennis

Ik heb helaas mijn windhoos laptop niet thuis dus ik kan je alleen de bestanden toe sturen. Ik heb nog even geprobeerd of ik op de mac een programma had dat ze kon openen maar geen van allen hielp.

Ow helaas, zelf kan ik ze dan waarschijnlijk ook niet openen. Toch bedankt!

Groetjes,
Dennis

Heeft iemand anders misschien nog CAD tekeningen voor me??

Dennis

Iemand?? Tijd begint te dringen voor me.. ;-)

Heb je op school geen computer staan waarmee je morgen nog snel even een cad tekening kunt maken/ donwloaden? Op [url=http://www.cadcollege.com/] cad college[/url] zijn met een windows pc een hele hoop autocad tekeningen te zien. Ik weet alleen niet of autocad verijst is om ze te bekijken op de site. Op mijn mac zie ik in iedergeval niets.

En als je er nog op kunt wachten kan ik morgen ( maandag ) tussen 12 en 13 waarschijnlijk wel een computer op school bemachtigen om nog een tekening te versturen.[/url]

even googlen en voila miljoenen cad tekeningen

[quote:c1b7525bbc="macker"]Heb je op school geen computer staan waarmee je morgen nog snel even een cad tekening kunt maken/ donwloaden? Op [url=http://www.cadcollege.com/] cad college[/url] zijn met een windows pc een hele hoop autocad tekeningen te zien. Ik weet alleen niet of autocad verijst is om ze te bekijken op de site. Op mijn mac zie ik in iedergeval niets.

En als je er nog op kunt wachten kan ik morgen ( maandag ) tussen 12 en 13 waarschijnlijk wel een computer op school bemachtigen om nog een tekening te versturen.[/url][/quote:c1b7525bbc]

Thnx! maar ik heb een paar goede tekeningen net gekregen.
Bedankt voor alle hulp!!

Groetjes,
Dennis