Sinds wanneer zijn wij Duiters?? - taal is moeiiiluk!!

Deze is ook wel fijn...DragThing 4.3 geinstalleerd in 9.2...mac os x opstarten (10.1.4) en tataaa!!! DragThing is van Engels in 1 keer Duits geworden..gadverdammme...de meegeleverde IE Explorer 5.1 is trouwens ook Duits. Schijn teen hele opgave te zijn Deutsch or Dutch :angry: Meer mensen met van die leuke dingen?? ???

Ik had daar inderdaad ook ineens last van, een duitse IE, Toast enz.

Waar het precies aan ligt weet ik ook niet, maar met"Monolingual" (http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=13031&db=mac) heb ik toen maar een aantal talen verwijderd (met name duits). Scheelt je ook nog wat schijfruimte!

Omdat er van Dragthing 4.3 geen Nederlandse versie is, pakt Mac OS X automatisch de eerstvolgende taal in de rij. Bij landinstellingen (in systeeminstellingen) heb je Duits ná Nederlands staan. Klik op Engels en sleep die vóór Duits. Vanaf nu zal het systeem als er geen Nederlandse versie is, eerst de Engelse versie en dan pas de Duitse versie pakken.

Suc6.

Thanx for the tip!! Oh ja..ik had ondertussen IE 5.1 op mijn computer staan...info..hahaha..classic programma..en de X versie kan je dus bij Microsoft niet krijgen staat op de X cdrom zeggen ze...echte Microsucks service.... :angry:

inderdaad, IE5 wordt standaard geinstalleerd bij installeren van X...