Singstar

:finderoud:

Ik heb een iBook en een iMac zonder minijack audioinput, dus. Daarom heb ik er een iMic bij. Maar die hapert en wordt niet altijd herkend en ruist soms. Het zal aan mij liggen.
Maar ik heb - natuurlijk - ook een Playstation 2. Met de karaoke-hit SingStar en dus 2 goede microfoons en de SingStar™ USB converter. En - wat denkt u - die doet het goed zo niet beter dan de iMic op de Mac…
Wou ik maar zeggen.
Geen dank.

vraag ik me alleen af of je alleen die bijgeleverde microfoons kan gebruiken of ook andere? zal natuurlijk wel geen phantom voeding opzitten, maar ik heb een vriendin met een iBook die graag wat zingt en dat ook ter herinnering op zou willen nemen, dan zou zo'n tweedehands singstar ding ideaal zijn...!!!

[quote:b1d057b4a0="mert"]:finderoud:

Ik heb een iBook en een iMac zonder minijack audioinput, dus. Daarom heb ik er een iMic bij. Maar die hapert en wordt niet altijd herkend en ruist soms. Het zal aan mij liggen.
Maar ik heb - natuurlijk - ook een Playstation 2. Met de karaoke-hit SingStar en dus 2 goede microfoons en de SingStar™ USB converter. En - wat denkt u - die doet het goed zo niet beter dan de iMic op de Mac…
Wou ik maar zeggen.
Geen dank.[/quote:b1d057b4a0]

echt? cool!
ik heb wel een iMic gekocht… maar toch

(mijn vriendin en ik zijn helemaal gek van Singstar :lol:)

s

Ik heb ook een gitaar ingeplugd en die doet het. Dus het kan waarschijnlijk met alles waar een minijack aan vast te maken is