.sit bestand uitpakken en lege map overhouden.

Hoi beste mensen.

Uit deze topic ben ik naar deze site gegaan waar ik dus dit bestand wil downloaden.

Na het downloaden staat hij netjes in de map. Als ik het bestand uitpak met stuffit dan maakt zij een map aan. Alleen staat er niks in de map maar hij is wel 28mb groot. Ik had ook een bestand dat in Panter wel uitpakt met iets er in en nu met Tiger niet.

Hoe kan dat ik heb het steeds vaker dat hij lege mapjes maakt als ik iets download en uitpak. Opnieuw downloaden maakt niet uit en ik kan het niet op me anderen mac uit testen want die is nog bezig met haar wederopbouw.

Ik heb hetzelfde bestand net gedownload, en ik zie de inhoud gewoon staan...

Welke versie van Stuffit gebruik je ?

Staat je venster mischien verkeerd gesorteerd heb het mapje ook ge dl geen problem in tiger probeer ander effe je rechten te herstelen via disk util.

Greetz Knarf

'Toon info onderdeel' afzetten onder 'Weergaveopties' ([command] J) in Finder. Dat is een bug van Stuffit ism Tiger.

edit: zie ook: http://www.macosxhints.com/article.php?story=20050724091440689

[quote:5c045fbc66="unSOUND"]Ik heb hetzelfde bestand net gedownload, en ik zie de inhoud gewoon staan...

Welke versie van Stuffit gebruik je ?[/quote:5c045fbc66]

Ik gebruik versie 9.0.2 alleen in de infoscreen geeft hij 9.0.1 maar dat hoort zo.

[quote:5c045fbc66=“moodjoo”]Toon info onderdeel’ afzetten onder ‘Weergaveopties’ ([command] J) in Finder. Dat is een bug van Stuffit ism Tiger.

edit: zie ook: http://www.macosxhints.com/article.php?story=20050724091440689[/quote:5c045fbc66]

Uw link geeft een andere oplossing dan wat u in uw bericht zet. Maar uw link had het goed.

Start Stuffit,
Open the Preferences,
click on Destination,
Bij: Create Surrounding Folder section,
Een vinkje zetten bij: Always,
Misschien kan iemand dit vertalen naar het Nerdelands voor als iemand anders het nodig heb.

Verder wil ik Jullie hierbij bedanken voor de aangebode hulp.

Mvg Ian L. 8)

[quote:cd53185d4a="Coca Cola"]Uw link geeft een andere oplossing dan wat u in uw bericht zet. Maar uw link had het goed. [/quote:cd53185d4a]

Inderdaad, zijn gewoon 2 verschillende oplossingen. 't Is maar wat je verkiest. :slight_smile: