Site check freshface beta versie

Hellow Folks,

Ik ben dus bezig aan een nieuwe site. Daarvoor heb ik me al wat beziggehouden met css enzo.

Maar ik zou eens willen weten wat jullie er al van vinden.
Zelf vind ik hem wel iets “anders” hebben.
Ik ben nog altijd bezig met de verdere opbouw, Maar wat vinden jullie ervan ?

Let me know.

www.freshface.be/beta

Beetje wild, erg druk.

Ik weet niet wat de bedoeling is maar om nou vier blokken onderelkaar te zetten… Als je dat dan wilt haal dan de geel gestreepte ruimte tussen die blokken weg. Verder wel erg leuk, orgineel.

Het maken ervan, was bedoelt om eens veel gebruik te maken van css. Het gevolg is dat ik 'blokken" onder elkaar heb gezet. Ik heb ze dan opgesmukt met afbeeldingen en text (voor zover dat er al staat ).

Ik vond het wel iets creatief & anders hebben. Maar wou ook eens weten wat jullie ervan vinden.

Ik vind het best cool, alleen jou header is een beetje te groot en ik moet wat naar beneden scrollen voordat ik de content kan zien, das wel jammer

Verder heb je wat onnodige horizontale scroll.
Tip: je pagina breedte houden op 760 px, mensen met een scherm op 800 x 600 hebben dan geen last van horizontale scroll :wink:
je krijg van mijn een 7.5 :stuck_out_tongue:

Op de technische uitvoer heb ik wel wat puntjes: - de site scaled niet mee met de breedte van het venster en op zich kan dit wel heel makkelijk met dit ontwerp. Ik denk dat er aan de CSS daarmee nog wel wat geschaafd kan worden, zeker omdat het meestal toch al background images zijn.

Designwise zou ik het getekende witte snoertje van de PC weglaten omdat het voor mijn gevoel afbreuk doet, want:

Ik vind de opzet van de site en het design echt geweldig. Helemaal top. Qua bruikbaarheid is het volkomen tegen elke regel, maar het smoelt en werkt als website wel.

Deze site is [i:bf3756b259]Neville Brody incarnate![/i:bf3756b259] Doet me denken aan de Brody's klassiek geworden oude Fontshop advertenties.

Het design mag nog wat verfijning naar mijn smaak, maar het intrigeert – misschien het ‘poppetje’ nog abstracter in beeld brengen.

Hij is wel mooi gemaakt, alleen wel ERG groot hier op 1280 moet ik nog redelijk wat scrollen en ik denk dat de normale geen flauw benul heeft waar die op moet klikken...