site check

Ik heb gemerkt dat er hier mensen zitten die echt wel wat afweten van webdesign. Ik doe de site van mijn school: http://handel.olvp.be Ben begonnen met iweb, maar dat laadt zo traag in (En explorer die nog niet van transparante png's heeft gehoord). In dreamweaver en in photoshop met de png-bestanden aan het werk gegaan. Het aanpassen van de tekst doe ik met photoshop bestanden. Bedankt voor reactie en suggesties ter verbetering.[/code]

Site op zich is wel mooi. Alleen ontbreekt er toch nog wat praktische informatie, zoals in welk dorp of stad de school gelegen is. Verder vind ik het raar om te schrijven vanuit het standpunt van "de school". Het is wel creatief en je ziet 't niet vaak, maar misschien moet je je dan afvragen waarom je 't niet vaak ziet. Pas op, de site op zich is wel goed. Hij oogt vrij modern voor een schoolsite (als ik dat vergelijk met het gedrocht van een webstek waar ik school heb gelopen). 99,98% van de (toekomstige) studenten gaat niet weten dat dit een bewerkt iWebsjabloon en gaat dit dus wel "cool" (uiteraard, beperkt, want 't blijft een school) vinden. Edit: zag net nog een link. Je moet echt je links duidelijker maken :p

Hele mooie site. Ook leuk dat je het hebt geschreven met de school als ik-figuur. De info is mij verder best duidelijk. Persoonlijk zou ik het lettertype boven de navigatie steeds hetzelfde houden. Bij Home is dat namelijk anders dan bij Handelsschool, Richtingen en Foto's. Bovendien staat bij mij (Safari) die tekst teveel links van het midden.. Tenslotte, maar dat zal wel lastig worden, zou het aardig zijn de 'hout'-achtergrond over de gehele website te hebben, of de hele achtergrond wat lichter. Het komt op mij nu wat somber, wat muf over. Maar verder echt een hele mooie website!

Bedankt voor jullie reacties, een buitenstaander ziet dingen die ik niet opmerk. Ik zal de stad vermelden, had zelf nog niet gezien dat er geen adres op stond. De achtergrond zal ik lichter maken, het houtblad over de hele pagina zou te zwaar zijn, je hebt gelijk dat het geheel inderdaad wel te donker is. En inderdaad dat lettertype bovenaan moet overal hetzelde zijn en opschuiven naar rechts. Bedankt voor jullie suggesties, ik zal er zeker rekening mee houden!