Site uit 1 plaatje

laat eens dat vlak achter je tekst wit, het zal gelijk al veel mooier worden ;)

I know, daar wordt aan gewerkt. Heb nu een paar dagen moeten werken, dus heb geen tijd gehad.

Zal niet geheel wit worden, maar ik moet idd het streepje iets minder doen. Stoor t zeer.

Wel, p2l kennik, zittik soms ook nog op >> Ik heb de tut bekeken hiervoor gepost over "slicen". Eigenlijk... Is dat heel makkelijk... En zodus weet ik nu hoe je dan op n host moet zetten (Ik heb deze vraag ook op n ander forum geplaatst). Bedankt voor de hulp :)

[quote:81ea38ae6a]Een mmorpg??? Je weet dat dat een Massive Multiplayer Online Role Playing Game is? Die creeër je niet met een paar graphics… Volgens mij neem je een loopje met de behulpzame mensen hier op het forum…[/quote:81ea38ae6a]

Klopt. Wel of ik zo goed ben moet je dan zelf maar uitvinden maar ik denk… Ik ben nu vijftien (in 19 dagen om precies te zijn) terwijl een hele boel van die behulpzame mensen waarschijnlijk al afgestudeerd zijn, een goede opleiding in dit soort dingen hebben gehad, dus petje af…

Ook hetgeen waarin ge geïntresseerd bent van graphics verschilt van persoon tot persoon, ik ben meer voor het signature/banner/pictuning en wallpapers terwijl waarschijnlijk veel onder jullie vooral bezig zijn met fotobewerking?? Niet dan? Citeer me hierop.

[quote:0791a454e3="Albatros"]Wel, p2l kennik, zittik soms ook nog op >> Ik heb de tut bekeken hiervoor gepost over "slicen". Eigenlijk... Is dat heel makkelijk... En zodus weet ik nu hoe je dan op n host moet zetten (Ik heb deze vraag ook op n ander forum geplaatst). Bedankt voor de hulp :)

[quote:0791a454e3]Een mmorpg??? Je weet dat dat een Massive Multiplayer Online Role Playing Game is? Die creeër je niet met een paar graphics… Volgens mij neem je een loopje met de behulpzame mensen hier op het forum…[/quote:0791a454e3]

Klopt. Wel of ik zo goed ben moet je dan zelf maar uitvinden maar ik denk… Ik ben nu vijftien (in 19 dagen om precies te zijn) terwijl een hele boel van die behulpzame mensen waarschijnlijk al afgestudeerd zijn, een goede opleiding in dit soort dingen hebben gehad, dus petje af…

Ook hetgeen waarin ge geïntresseerd bent van graphics verschilt van persoon tot persoon, ik ben meer voor het signature/banner/pictuning en wallpapers terwijl waarschijnlijk veel onder jullie vooral bezig zijn met fotobewerking?? Niet dan? Citeer me hierop.[/quote:0791a454e3]

Het spijt me maar als je niet weet wat psd, php of Mysql is en toch zo van de hoge toren blaast, kom je vrij ongeloofwaardig over!

Groeten
Jonas