Site van OMT kapot?

Is de site van OMT kapot? Hij is zo langzaam de laatste tijd…

Die is altijd kapot geweest, al jaaaaaaren!!

Iets met ‘leven onder een steen’. . :wink:

Een beschamend gebed zonder eind. De laatste dagen duurt het “uren” voor je op de site komt, dan nog eens “uren” voor je een topic kunt openen, en, dat is al, om JoopJoopJoop te citeren, “al jaaaaaaren!” zo.

Tja, wat valt er nog over te zeggen, het blijft kapot!

En we blijven komen, kijken elke dag of het nu beter gaat. Dat is hoop!

<p class="cite">JoopJoopJoop op 25 april 2020 om 15:27</p> Die is altijd kapot geweest, al jaaaaaaren!
Wel erg jammer, in het verleden was het een leuke website die werd gerund door een paar echte Apple fanaten. Dat werkte allemaal prima. Maar uiteindelijk zijn ze volgens mij overgenomen door zo'n 'nieuwe economie' tech-achtig bedrijf. En dat is waarschijnlijk gestopt met onderhouden en verbeteren.

De laatste tijd is het eigenlijk niet meer te doen, ook het forum werkt nauwelijks meer. Ik geloof dat ik mijn lidmaatschap maar op zeg en het eens elders ga proberen. Iemand een tip? Jammer hoor… heb hier veel leuke jaren gehad, maar alles gaat voorbij, kennelijk ook dit…

@theo1

“Iemand een tip? Jammer hoor… heb hier veel leuke jaren gehad, maar alles gaat voorbij, kennelijk ook dit…”

Het lijkt op verraad, maar OMT heeft het er wel naar gemaakt: Op zowel OneMoreThing, als op MacFreak kom ik met zeer veel plezier. McFreak: zeer alert, gebruiksvriendelijk en een zeer aardige beheerder:

https://www.macfreak.nl/

Ben lang een lezer geweest op OMT en MacFreak. Ben op een gegeven moment reaguurder geworden op MacFreak (nadat Léon daar weg was), en heb daar geen spijt van.

Met andere woorden, ben het helemaal met sedikit eens. ?

En MacFreak werkt héél erg veel sneller dan OMT, scheelt aardig wat frustratie. ?

Maar teveel shmooïgheden kunnen ze daar toch nog steeds niet verdragen?

Hier af en toe ook niet hoor ? kuch*

Dank voor jullie reacties, ik ga het eens op macfreak.nl proberen!

Laten we al het geklaag centraal houden. Dan hoef ik dagelijks maar één link naar de site managers te sturen ?

Graag hier verder:

https://www.onemorething.nl/community/topic/rukforum/

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.