Sitecheck: Coenremmelts.nl

maar ja.. als je eerlijk bent..hoeveel mensen zullen op zijn site komen na het intypen van iets in een zoekmachine? Hooguit iemand die hem al bij naam kent en zijn naam intypt.. dus dat is toch niet zo'n ramp.

Ik vind het een mooie site joh, coole header!

Voor je blogs, werk jij met een content managment systeem? Of schrijf je dat steeds in je code???

[quote:ec469fa6eb="steene"]Voor je blogs, werk jij met een content managment systeem? Of schrijf je dat steeds in je code???[/quote:ec469fa6eb] nee ik heb een script dat de rss feed van mijn flickr account uitleest en dat dan omzet naar html. ik zet mijn verhaal dus als onderschrift bij m'n foto en dan komt het automatisch op mn weblog

Nogmaals bedankt, ik heb ondertussen alweer het een en ander aangepast, na het commentaar en heb een leuke tip voor mensen die zelf ook filmpjes maken... -> zet ze op Google Video! GRATIS! en...... het word een flash video dus iedereen kan het bekijken!

oke, ik weet niet of het al gezegd is (heb alleen de eerste pagina nog maar gelezen), maar i feel like commenting ;)

ten eerste, een supervette uitstraling. lekker relaxed en spannend. alleen stuit ik op twee dingetjes :wink:

1- de groene tekst rechts in de balk is moeilijk te lezen. dan heb ik het over de groene tekst in “who the f#ck is”
2- de ruimte onderaan je site. door beter te bestuderen van je website kwam ik erachter dat het eigenlijk ook n apart deel van je website is, namelijk je portfolio. betreft dit vond ik dan de indeling van je website van versie 1 meer gebruikersvriendelijk.

maar verder, toffie site :smiley:

dankjewel, dat van die letters heb ik nog niet eerder gehoord van mensen, ik zal kijken of ik er iets aan kan doen. Het is nu namelijk een plaatje, maar kan er ook wel gewone tekst van maken. Ik hou dhet in eerste instantie eventjes zo.

Ik zal ook eens kijken of ik duidelijker kan maken dat er onderaan een portfolio is