eens met de flets-opmerkingen. ik zag in eerste instantie niet eens dat die vlekken rechtsonder foto's zijn. ;)
Ik ben geen webdesigner, maar schrijf als adviseur wel voor m’n brood. Dus maar ff op de tekst gelet. Ik beperk me even tot de homepage, maar het geldt ook voor de andere pagina’s
In de nieuwssectie (om het scherp te stellen)…
bij 18 mei: wat interesseert het mij dat je management tevreden is? En of je doel bereikt is maak ik als lezer zelf wel uit.
bij 15 mei: En jullie zitten elders omdat de ontwikkeling van het bedrijf maakte dat het op in het oude gebouw niet meer ging, toch? Dat klinkt veel positiever dan het neutrale ‘interne verbouwing’. Jullie interne beslommeringen interesseren mij als lezer niet, dat het 't bedrijf voor de wind gaat wel. Kennelijk ben je goed genoeg om uit je jasje te groeien.
bij 08 mei: de eerste twee zinnen zijn volstrekt overbodig.
Bij de hoofdtekst:
Ik vind de tekst niet geweldig. Een pakkende tekst, waarin je je overtuiging uitdraagt moet veel stellender. Zijn jullie overtuigd van je eigen standpunt of niet? Ik bedoel maar. Kortere zinnen, niet 4 woorden gebruiken als het met 2 ook kan, daar wordt je tekst ook pakkender van. Ik heb even 5 minuten besteed aan een voorbeeld, doe er mee wat je wilt.
[quote:ca0f8c3b8c=“een alternatiefje? fistkikker”]Waarom zou je met de grote stroom mee zwemmen? Zwemmen in een richting die goed lijkt omdat iedereen dat doet. Zo gaat het vaak met automatisering. Van je onderneming wordt verwacht dat er geautomatiseerd wordt en blijft worden. Wij vragen ons eerst af waarom. En automatiseren alleen als het doel duidelijk is.
Als jonge vooruitstrevende onderneming zien wij software als een uniek hulpmiddel. Het doel van een onderneming wordt bereikt door mensen die zich betrokken voelen. Software moet mensen helpen zich te richten op dat waar ze goed in zijn, zodat hun kernactiviteit niet het bedienen van de software wordt. De software die wij ontwikkelen geeft een goed gevoel, dat tevreden gezicht, een CuteFace.
CuteFace Software draait om unieke oplossingen door samenwerking met een unieke klant met een uniek probleem of een unieke opdracht.[/quote:ca0f8c3b8c]Kan beter, maar kost meer tijd en ik probeerde dicht bij de originele tekst te blijven.
Verder: veel tekst, kan krachtiger. Kies of je je lezer met een persoonlijker je of een formeler u wilt aanspreken. En overal heb je het over wij, behalve op de pagina waar ‘wij’ worden voorgesteld, daar is het ineens ‘zij’.
Je product blijft voor mij als relatieve leek een beetje in de lucht hangen. OK, bedrijfsautomatisering en ik wordt blij, maar verder?
Ik heb het maar even scherp gesteld, aan ontwijkende opmerkingen heb je niets. Prima website in de categorie digitale folder, hoor.