Sitecheck: Exekoo.be

Ik heb de site van wat vrienden van me compleet gerestyled. Het resultaat : http://www.exekoo.be/

Wat vinden jullie ervan ?

Ziet er netjes uit, mooie lay-out. Vooral de achtergrondfoto met dat blur-effect.

p.s. een aantal van de links zijn bij mij in de buurt. :lol:

Erg mooi, jammer dat je zoveel moet klikken, dus als je op gastenboek klikt moet je het daarna nog openen enzo.

Aantal klikken is inderdaad een minpunt. Misschien gastenboek in flash?

Verder ziet ie er prima uit.

't fotoboek ziet er wat suf uit. Kan dat ook niet in Flash? Het idee achter het steeds blurren van de foto ontgaat mij geloof ik. een menu dat niet steeds zichtbaar is vind ik irritant de links naar het fotoboek vind ik nietszeggend (zijn de links -e02, e03 etc- de namen van de feesten?) dat je handmatig het emailadres moet intikken in je mailprogramma als je contact zoek vind ik ook vreemd. Waarom geen formuliertje? Verder vind ik het er prima uitzien. mooie kleurstelling

ja ziet er wel vet uit.

als ik zo door die foto’s blader lijkt het alsof ik bekenden tegen kom…maar da lijkt me sterk :?

is wel mooi gedaan, alleen het beep-geluidje irriteert me

Konijn,

Het ziet er weer prima uit, had ook niets anders verwacht als het bij jouw vandaan komt!
Elke keer wordt het weer beter! Vooral de kleurstelling staat me erg aan…

Ziet er mooi uit,

maar

• ‘info@exekoo.be’ opent een nieuw leeg browserwindow na klikken . Da’s niet nodig.
  • ik word ook moe van dat piepje in de navigatie en het vele geklik
  • je fotopagina werkt zo slecht dat ik er niet aan begin om uit te leggen wat er allemaal misgaat (foto’s over elkaar, over de navigatie, grote foto’s die niet meer weggaan als je terug gaat naar de index., scrollen op de pagina werk niet meer…)

gechecked met Firefox op pc

Explorer op pc doet het een stuk beter. Tipje voor de fotopagina: teruggaan naar de indexpagina als je op een vergrote foto klikt. Anders moet je iedere keer naar de knop [Index pagina].