[Sitecheck] Freshface.be

www.freshface.be - Shoot!

Mijn commentaar (positieve) heb je reeds gekregen ;)

Mooi helder kleurpalet. Ik mis alleen een snufje visual candy om het doel van je website wat verduidelijken en/of aantrekkelijker maken.

Verder (miereneukerij, maar ok) zijn je comment tags wat dubbelop, je id selectors zijn immers helder genoeg:

<!-- Main Content →
<div id=“main-content”>

<!-- Content Left →
<div id=“content-left”>

Missing visual candy, indeed.

Beetje kale bedoening, beetje veel tekst-only. En dan nog een beetje donker ook. Beetje opfleuren mag wel…

Verder helemaal toppie, IMHO.

ziet er weer strak uit, niks op aan te merken, complimenten voor je foto's! (het zijn er nog maar 3) Maar wel mooie platen iig.

heel mooi! :)

misschien kun je in de header waar nu “Freshface” staat, een foto ofzo plaatsen?

verder vind ik hem echt prachtig, en hij is lekker overzichtelijk

Mooie typografie, donkere kleurtjes vallen wel mee vind ik, maar iets identificerends kan geen kwaad idd. Misschien dat de ruimte boven de site wat kleiner kan, er gaan daar redelijk wat pixels verloren.

[quote:e0ac5682b8]Freshface: where imagination becomes reality[/quote:e0ac5682b8] Qua vormgeving speel je eerder op safe ... door beperkte kleurpallet en eenvoudige typografie. Ik vind het wat jammer dat je spreekt over "Freshface: where imagination becomes reality" terwijl de site eigenlijk weinig vernieuwend is.

Er is niks verkeerds mee… maar het ontwerp valt niet op tussen de massa. Ook je andere sites (op infekt.be) zijn “typisch”… ze werken steeds met simpel menu’tje en zo.
Misschien een vernieuwende navigatie zoeken? Een vernieuwende vormgeving? …

Je stijl is niet mis. Al je ontwerpen zien er altijd afgewerkt uit, maar bevatten te weinig “imagination”, vind ik.

De links naar afbeeldingen openen erg innovatief en makkelijk! Klasse! Verder heel erg aardig, duidelijk. Het menu rechts(boven) is alleen wat onhandig geplaatst. Zou beter links of misschien gewoon horizontaal staan, maar dat is misschien ook een kwestie van smaak!

Komt er nog een RSS Feed voor de dingen die je plaatst?

Mijn commentaar heb je ook al gehad ;)

Fantastisch dat je je kennis deelt door sourcefiles te plaatsen. Wellicht is het een idee om een swf te tonen van de sourcefiles om het resultaat te bekijken.

Niets dan lof voor deze site. Je maakt een sterke ontwikkeling door, zeker op het gebied van de vormgeving.

Eindelijk is die klaar!

Ziet er netjes uit Konijn!
Zal een dezer dagen je een compleet commentaren lijstje sturen :wink:

edit

Konijn, waar ik me heel erg aan stoor is dat als je op een link drukt er geen nieuw venster opent, dus dan kan ik niet snel schakelen tussen jouw site, en die ene interesante site die jij hebt gelinkt...

En inderdaad is het niet helemaal duidelijk dat Daily Read je “home” button is…

De achtergrond van die (lelijke) too Cool button heeft een andere kleur als de kolom waar die instaat…
(ik zou die hele button gewoon weg laten, er is nog steeds een groot gedeelte IE-surfers die het niet zo cool vinden dat je zo’n button hebt…)

Misschien tip, zet even een infekt-site link bij je contact pagina onder het kopje beschikbaar…

En nog een zeik foutje :stuck_out_tongue: het is Nikon D70s … :wink:

Je download links zijn Top!!!

[quote:84604203b9="The Photographer"]Konijn, waar ik me heel erg aan stoor is dat als je op een link drukt er geen nieuw venster opent, dus dan kan ik niet snel schakelen tussen jouw site, en die ene interesante site die jij hebt gelinkt...[/quote:84604203b9]

Dat komt omdat het target _blank attribuut niet valid is volgens de xhtml standaard. Daar is nogal wat over na te lezen op het web.

A ok, weer wat geleerd! Bedankt klaus!

De reden daarachter is dat de gebruiker de keuze moet hebben om in een nieuw of hetzelfde venster verder te gaan(met target blank het je dat niet).

@topic:
Ik ben het eens met de algemene kritiek die al is geleverd,
misschien een idee om het super fontje dat je gebruikt voor je navigatie ook te gebruiken in de titels met sIFR. Dan zou de site er al gelijkt een stuk fresher uitzien denk ik.
Ik zou in ieder geval nog iets veranderen aan de typografie omdat het er te normaal uit ziet.

Ook is het mischien wel slim om van de tekst in je banner een link te maken naar de beginpagina.

de combinatie sIFR en lightbox geven rare uitkomsten bij het gebruik van lightbox. sIFR vertraagt het laden van een pagina immens, dus ben ik er niet met doorgegaan.

Vandaag nog enkele foto's geupload.