Sitecheck: FreshFace.be

www.freshface.be Wat vinden jullie ervan ?

Kijk, prachtig! Erg orgineel en creatief!

Zeg, hoe doe je dat nou? Dat elk onderdeel apart inlaad :wink: ?

Ik vind 'm gewoon zwaar mooi, leuke en orginele balk onderin en de music slider is ook leuk!

Less is more ;-) Ik vind 'm strak ... ik moest wel ff kijken hoe 't nou precies zat met de music slider ... Maar 'k heb 'm door nu .. The squares zijn leuk als navigatie ... Alleen weet je nie wat een square precies teweeg brengt als je erop klikt. Misschien handig als het erboven 'hovert' als je over een square gaat ... dat je dan bijvoorbeeld bij STILL the COW te zien gaat krijgen ... tism aar een idee ... Het menu onderaan dat wegscrollt vind ik erg mooi ... compli's !

De kleuren en het lettertype zijn zeer mooi, ik ben ook gek van Verdana 8)

Maar toch nog wat (opbouwende) kritiek op de opzet:

• Mijn eerste indruk van de horizontale en verticale lijnen is een traditioneel framespatroon (boven/onder, links/rechts). Frames ben ik na al die jaren beu gezien. Natuurlijk zijn het geen frames, want het is een Flash animatie, maar het geeft wel de indruk. Probeer je inhoud wat te spreiden, zonder de indruk van zo’n traditioneel patroon te geven.

• Wat abstracte afbeeldingen zouden het geheel opfrissen en ook opvullen, rechts lijkt het wat leeg. Ik ben ook een zeer grote voorstander van soberheid, maar dan ook weer niet te veel.

• De animaties tussen de diverse content zijn ietwat ééntoning, animatie kan je veel creatiever opvatten dan alpha fading. Wel knap dat je dat met Actionscript hebt gedaan.

Ik zie dit zeker nog wat worden, veel succes ermee!

ik vind het best wel ok... het ziet er goed uit . Maar er is zo weinig te zien. (behalve dan de gelinkte websites) Misschien meer beelden in dezelfde stijl? Hier draait het alvast vlotjes. Je music slider had ik niet meteen door, misschien een pijltje erbij zetten? (alhoewel, na enkele klikjes heb je het wel gevonden natuurlijk) details details details leuk misschien dat de blokjes onderaan een andere kleur zouden krijgen nadat je ze hebt aangeklikt, ik klikte nu soms twee keer hetzelfde blokje aan.

Maar een aangename website, stijlvol, rustig… (nu nog wat meer werk erop,… en dan kom ik met veel plezier nog eens kijken.)

succes ermee

Idd rechts-onder ben ik bezig aan wat animatie ( met een foto van me om het wat pers. te maken). Het lettertype is arial :P . Maar verdana is ook niet mis . :D

Helemaal mijn stijl... zelfs de rollover sounds :wink: 1 miereneukerig puntje: de info die onder de onderste lijn staat lijnt links niet helemaal met de lijn daarboven. Dat zou ik nog ff aanpassen :P

Verders nix dan lof 8)

Ok Syndic, is aangepast

Ik zou als je op een rubiek (foto's oid's) klikt, gelijk de eerste laden en het eerste vierkantje onderin op 1 of andere manier markeren. Vind het altijd jammer als er een tekst staat waar je moet klikken om iets te kunnen zien.

[quote:211c1ba489="konijn"] Het lettertype is arial :P . Maar verdana is ook niet mis . :D[/quote:211c1ba489]

Daar gaat mijn geloofwaardigheid, laten we zeggen dat ik slecht geslapen had :oops:

Ziet er goed uit voor iemand die weet hoe het web in elkaar zit,