[SITECHECK] Greening.nl

Hey allemaal,

(eindelijk) Ben ik klaar met m’n eigen website. Wat vinden jullie? Wat is goed? Wat kan beter? Wat is je algemen indruk?

http://www.greening.nl/

slim om macosx boven aan de pagin met links te zetten.:wink: eerste indruk: leuk informatief, 'n b'tje groen. Wellicht iets meer variatie of meer wit d'r in. (kleuren blijven persoonlijk :wink: )

klein puntje, als je op de gastenboek tab klikt dan gaat het in safari niet helemaal ok. De tabs verspringen en de stats onderin staan d’r ineens tussen.

Ziet er strak uit! Leuk gedaan die soft shadow achter je hoofletters. Natuurlijk zijn er altijd opmerkingen te plaatsen: als je tussen je verschillende kopjes schakelt, dan verschuift het plaatje in de kop. Enne, je moet je laatste regel van je eerste paragraaf op de beginpagina nog eens nalezen: [b:248b94a6c0]Ook is ook[/b:248b94a6c0] een bijvoeglijk naamwoord voor groen worden. (?)

Verder zoals gezegd: een strakke site. Ziet er verzorgd uit!

Mooie layout, toffe spelletjes :) .

[quote:17c4fcfa98="kluivers"]klein puntje, als je op de gastenboek tab klikt dan gaat het in safari niet helemaal ok. De tabs verspringen en de stats onderin staan d'r ineens tussen.[/quote:17c4fcfa98] Daar zal ik vanavond nog eens even naar gaan kijken. De stats onderin staat er bij mij niet tussen, maargoed (in Safari).

[quote:17c4fcfa98]Natuurlijk zijn er altijd opmerkingen te plaatsen: als je tussen je verschillende kopjes schakelt, dan verschuift het plaatje in de kop. [/quote:17c4fcfa98]
Bedoel je hier gewoon de titel rechtsonder in de hoofdafbeelding mee? Of bedoel je verschuiven in de zin van de vorige opmerking?

[quote:17c4fcfa98]Enne, je moet je laatste regel van je eerste paragraaf op de beginpagina nog eens nalezen:
Ook is ook een bijvoeglijk naamwoord voor groen worden. (?)[/quote:17c4fcfa98]
Is aangepast, bedankt!

Als ik naar deze website kijk dan heb ik het idee dat ik vijf jaar terug in de tijd ben. Waar is toch die goede oude tijd? :wink:

Wat bedoel je daar precies mee diederik :oops: ? (Tja, toen was ik 10...)

Er was een klein foutje in een oudere versie van Safari dat het menu op de gastenboek-pagina over twee regels kwam te staan, als het goed is is dat nu opgelost. Zo niet, dan hoor ik dat graag.

De achtergrondkleur is nu iets lichter en de header heb ik wat verkleint.

Nou eens een keer een design zonder 1pixel lijntjes rond "Zeldman" divjes! Maar wel repeterend achtergrondje (utgevonden in het jaar 2 voor Webj :)). Ik word er gelukkig van.

Bedankt voor je uitleg!