Sitecheck: Intermactivity

De Vlaamse Mac Community heeft een hele nieuwe website en forum. wat vinden jullie er van?

www.im.be :slight_smile:

leuk logo. Ja ik hou er wel van, beetje strakke site, maar geen 100 in een dozijn-site. 8) goed dus !

Lang niet gek......beetje jammer van die Drop-downs. Dat had mooier gekund. Net zoals het Forum overzicht. Laatste nieuws kan ook iets duidelijker en meer aanwezig misschien, Maar wie ben ik om daarover te oordelen.

Verders dus lang niet gek…

Ik kan wel allemaal kritiek gaan geven. Bijvoorbeeld dat ik niet geheel snap wat die layout nu moet voorstellen (dat rooster aan de onderkant?!), maar de website is helemaal niet door jou gemaakt of heb je eraan meegewerkt? Ik kan hier wel kritiek gaan zitten geven (en natuurlijk pluspunten!), maar lezen ze dat dan wel?!

[quote:15d0390b5b="WebJ"]Ik kan wel allemaal kritiek gaan geven. Bijvoorbeeld dat ik niet geheel snap wat die layout nu moet voorstellen (dat rooster aan de onderkant?!), maar de website is helemaal niet door jou gemaakt of heb je eraan meegewerkt? Ik kan hier wel kritiek gaan zitten geven (en natuurlijk pluspunten!), maar lezen ze dat dan wel?![/quote:15d0390b5b]

de layout is een g5… :wink: (gok ik)

Hebben g5's zo'n rooster onder?

ik heb die niet gemaakt nee, maar kwil ze helpen door deze topic. en ja ze lezen het want de link naar deze topic heb ik op hun forum geplaatst. dus geef maar commentaar.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

webj kan je niet zien dat dat een voorstelling van een powermac vanuit zijaanzicht is?

For fuck sake man

Prima site. Vooral de Tipzone is een handig onderdeel. Ik zou dit graag ook op deze site zien. Slim gedaan.

[b:b7f4ba16e4][color=darkred:b7f4ba16e4]moderator opmerking:[/color:b7f4ba16e4][/b:b7f4ba16e4] [quote:b7f4ba16e4] We zijn hier niet als forum om andere forums te beoordelen. Hou sitechecks s.v.p. beperkt tot zaken die je zelf maakt.[/quote:b7f4ba16e4]

Mooie site geworden, dat vorige design was dan ook echt Apple/Mac-onwaardig. [img:2b5b89ed22]http://www.opinionz.be/blog/share/smileys_msn/thumbs_up.gif[/img:2b5b89ed22]

ArtikelS blijft toch op de een of andere manier heel belgisch klinken :lol:. Maar het mag allebei (-s / -en) dus ja, welke term kies je dan op een belgisch forum?

Er is toch al en draadje over [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=52956&highlight=intermactivity]InterMactivity[/url] ??

Blijkbaar 'artikels'.

Het genoemde forum vraagt feedback, bug reports etc. aan [b:1b2d31bd8b]haar[/b:1b2d31bd8b] leden, zij hebben daar een apart 'feedback' forum voor:

http://www.intermactivity.be/forum/forumdisplay.php?f=239

Graag daar de feedback geven, MacOSX.nl is er voor MacOSX.nl leden en niet om collega’s of de lof toe te zwaaien of af te branden.

Beide forums staan open voor een ieder om lid van te worden, dus mocht je je geroepen voelen, wordt lid van Intermactivity en hou de discussie daar.

De poster van dit bericht is niet de ontwerper van de nieuwe layout. Niemand zit op flamewars te wachten, dus een preventief slotje.