[sitecheck] Intershow

Goeienavond iedereen!

Ik heb weer een sitecheck die ik aan jullie wil voorleggen. Het is een sitevoor een bureau waar je bekende en minder bekende artiesten bij kan boeken.

De content die er op staat is op dit moment nog vrij summier, omdat we nog bezig zijn met ontwikkeling. Let ook aub niet op de vele vele vele vele vele tabellen … ik had het ook liever volledig css gedaan, maar dat mag niet van mn baas (kost te veel tijd vindtie, blablabla).

Technisch gezien zitten er wel een paar leuke dingen in, zoals het opdelen van content in twee kolommen, leuke gallery (die nog niet 100% is, maar dat is werk voor morgen ;)), etc.

graag uw c&c :smiley:

het origineel is dit www.intershow.nl en de sitecheck is http://www.demo.forcez.nl/intershow/

Ik vind de nieuwe een STUK mooier als de originele. Een beetje windows look maar ziet er echt gaaf uit! Ik vind alleen de witte balk onderaan met

Alle rechten voorbehouden (c) 2005 Chiel van Praag Intershow
Realisatie website door forcez

erin een beetje te groot. Zou ik echt kleiner maken :wink: Verder toppie.

Vrij weinig op aan te merken :) Mooi blauw, lekker clean allemaal... maarrrr Heb 1 puntje: die boogvorm rechtsbovenaan, die klopt niet. Voelt niet lekker. Kweet niet waarom maar kijk nog 's goed naar die vorm. Kan mooier m.i. Doe iets met die pijl uit het logo ofzo :wink:

Safari (10.4.3) [img:5e52ead58e]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=10507[/img:5e52ead58e]

Verder zeer nice :slight_smile:

[quote:01605f7781="Timma!"]Ik vind de nieuwe een STUK mooier als de originele. Een beetje windows look maar ziet er echt gaaf uit! Ik vind alleen de witte balk onderaan met

Alle rechten voorbehouden (c) 2005 Chiel van Praag Intershow
Realisatie website door forcez

erin een beetje te groot. Zou ik echt kleiner maken :wink: Verder toppie.[/quote:01605f7781]

[offtopic]
Leuke site die van jou. Die filmpjes. Heel droog :stuck_out_tongue:
[/offtopic]

Ontopic:
Ik vind hem er goed uit zien!

Mooie website, echter neemt de header wel heel veel ruimte in beslag, terwijl er eigenlijk heel weinig informatie in staat. Op mijn 17" PB scherm zie ik net 1,5 artikel staan terwijl dit er ook wel 3 hadden kunnen zijn! Verder mooi ontwerp!

Aaahh... Windows XP! :P

het probleem met safari was ik al bang voor (flash wil toch overheersen).. :(

de header wordt aangepast, waarbij het grote blauwe vlak verdwijnt en daar random foto’s in komen van artiesten die wijzen naar het groene vlak… foto’s moeten nog gemaakt worden dus dat laat nog even op zich wachten.

ik zal ook es kijken of ik wat aan de hoogte kan doen … zal wel iets fraaier zijn

beetje irritant dat alles soort van opnieuw wordt geladen als je naar ander menu item gaat...verder wel mooi :)

hij heet idd windows xp look, ik vind het een mooie site maar niet voor een ............... (wat is het eigenlijk, entertainment ... ?). Ik vind het meer een software productie site of iets dergelijks.

Ik vind het ene mooie site maar het onderwerp en layout passen niet bij elkaar.

voor de xp look is niet bewust gekomen, maar dat is een beetje vanzelf gegaan.. de kleuren zijn niet door ons gekozen, maar overgenomen van de huisstijl die door een andere toko is ontworpen, dus dan heb je al niet veel vrijheid qua ontwerpen.. vergeleken met andere sites van dergelijke bedrijven (bijv. partynet.nl), merk je idd wel een groot verschil, maar er is niet echt een stijl die een entertainment site kenmerkend maakt. het oogpunt is toch iets meer zakelijkheid, waardoor het i.c.m. de kleurstelling meer "softwareproducent" achtig oogt..

bij deze kleuren denk ik altijd aan windows xp :| maar dat neemt niet weg dat ik hem mooi vind!

Ik vind het veld met de zoekfunctie erg prominent aanwezig, en ook onlogisch geplaatst naast het uitklapmenu. Misschien kun je het meer aan de zijkant zetten? Verder is het ook erg onduidelijk waar je naar kunt zoeken. Een artiestennaam, een genre, een locatie, een recept? Uit bijna niets op de voorpagina blijkt dat het om een boekingskantoor gaat. Daarnaast ben ik het eens met bovenstaande opmerking van chilli dude dat het hinderlijk is dat het hele scherm opnieuw wordt ingeladen na het klikken op een link.

ziet er goed uit