[Sitecheck] Jaapversloot

Hallo iedereen!

Aangezien het vakantie en pokkenweer is dacht ik laat ik eens iets leuks gaan maken!
Het idee is dat ik hier foto's op ga zetten die ik recent genomen heb. Aangezien ik een iPhone heb leek het me een goed idee om de pagina te maken in html icm css3.

Graag zou ik willen weten of de pagina het ook doet op jullie mobiele telefoon! (Het liefst met printscreen)

Het gaat om de pagina: [url=http://www.jaapversloot.nl]Jaapversloot.nl[/url]

Opmerkingen, tips, ideeën, etc. graag in de comments.

P.S. De klik functie is uitgeschakeld op mobiele devices als het goed is.

Ziet er op mijn MBP goed uit! Mooie foto's ook :)

Alleen op mijn iPhone 4 wat minder.. Naja het ziet er goed uit alleen de foto's komen buiten het beeld als je er op klikt voor vergroting..

[img]/uploads/community/192b94069ef285825ebf36cbc7258b4f1b7cb41c_0.png[/img]
[img]/uploads/community/1faf9c85e8cd9354f59d523afef910e8e75d73b0_0.png[/img]

Hoi,

Ik heb je webstekje even bezocht en alles werkt zoals het hoort, denk ik. Ik kan op een foto tappen en hem 'vergroten', is dit de bedoeling? (Of is die klik-functie iets anders?)

Screenshot:
[img]/uploads/community/a3647ac9f34530eafcf15e41739b3873cfadd8bf_0.jpg[/img]

Nice! Erg nice.. Al komt de pagina op mijn MacBook wel beter tot zijn recht dan op mijn iPhone 4. (daar heb je geen screenshot van nodig denk ik? :wink: )
Wat alleen jammer is, is dat op mijn Mac de foto's aan de buitenkant deels buiten beeld verdwijnen bij de mouse-over.

Bedankt voor jullie reacties! Op de iphone moet ik inderdaad nog even wat knutselen zo te zien!

@ Stavos: Inderdaad, wellicht zou Jaap kunnen kijken om de site automatisch te laten aanpassen aan de schermgrootte van de device. Hier op mijn 21,5" iMac komen de foto's mooi tot hun recht...

Screens van de iPhone heb ik nu genoeg inderdaad! Maar van andere telefoons weet ik uberhoubt niet of het werkt!

Even een vraag met welke App kun je zo'n Print Screen maken van de Safari Browser?

Ik had al eens gekeken en 2 gevonden maar die draaien alleen op iOS 4 ik heb nog steeds 3.1.3

Geen app voor nodig, je drukt eenmaal en tegelijk op de home en powebutton ;)

[quote=BJVR url=http://www.onemorething.nl/community/topic/sitecheck-jaapversloot#post-2254239 time=1310826575]Even een vraag met welke App kun je zo\'n Print Screen maken van de Safari Browser?

Ik had al eens gekeken en 2 gevonden maar die draaien alleen op iOS 4 ik heb nog steeds 3.1.3[/quote]

Homebutton + bovenste knop.

Ik heb de site aangepast! Nu past hij ook op de iPhone!
[img]/uploads/community/fa466a1c7831bef96259314791fac0311c823b0f_0.jpg[/img]
[img]/uploads/community/1f0222609d7bdb7dc2d5e2715384ecd9b6a70e63_0.jpg[/img]

Thanks.. :)

Heeft iemand nog een goed idee voor een menu? Bijvoorbeeld voor twitter, linkedin en facebook?

Misschien iets in Apple style?

Apple style? Alsjeblieft niet. Ga voor originaliteit juist!

Kan ook, even wat verzinnen ;)

Geen apple style idd. Iets origineels :) Ik denk dat ik wel een ideetje heb ik ga het vanmiddag uitwerken! Alle ideeen blijven welkom!

[img]/uploads/community/12f946815dfd14ce5856b89a58b33531cfeb62f3_0.png[/img]

Even iets snel gemaakt.

Mooi gemaakt, en mooie foto's. Ik zou nog wel even een DOCTYPE toevoegen :smile:

Bedankt voor jullie reacties! Wat is het nut van een DOCTYPE?

thnx