Sitecheck JR Webdesign

Wat vinden jullie [url=http://www.jesperswebdesign.nl/]hiervan?[/url]

[quote:a6f1bf6fc2="Jesper"]Wat vinden jullie [url=http://www.jesperswebdesign.nl/]hiervan?[/url][/quote:a6f1bf6fc2] ik moet zeggen dat ik het erg [i:a6f1bf6fc2]klein[/i:a6f1bf6fc2] vind... Ook is het font niet echt lekker leesbaar als je op dingen klikt. Het oogt allemaal wel erg mooi moet ik zeggen.

Succes!

Opzich het minimale aan de site vind ik erg mooi. Het font is inderdaad wel heel erg moeilijk leesbaar. Daar zou ik nog wel even aan werken.

Voor de rest mijn complimenten.

Als het goed is werkt alles nu goed. Ik heb 2 verschillende afmetingen voor de Flash file in de code staan, wat dus de movie uitrekte en andere dingen moest ik even de Embedded font outlines aanzetten. Maar nu moet alles dus goed te zien zijn :)

ΛΛ

Hey Jesper! Minimalism tot op het bot zeg maar :D Je weet dat ik daar van hou hè :wink: XML... doe maar stoer :P Heel netjes jongen! Het enige wat ik kon vinden was dat de pixelfontjes hier en daar een heel klein beetje blurry zijn, vooral in nieuws. Maar alleen bij sommige woorden...

Ik vindt het font wat gebruikt is te klein, zeker voor de oudere onder ons. De site zelf vindt ik ook te klein, komt daarom niet echt pro. over... (in hogere resolutie, is het een ramp) De voorbeelden uit je portfolio werken niet allemaal... De gene die wel werken vindt ik wel goed om te zien.

Ik hoop dat het niet al te negatief over komt, want zo is het niet bedoeld.

Ik denk dat ik hier niet veel meer aan heb toe te voegen :) Ik ben ook een absolute fan van minimalisme.

De website laadt zeer snel, is overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk. Enkel de animaties tussen de verschillende categoriëen zijn wat ééntonig, de scrollbar is onnodig op bepaalde plaatsen, en het logo is ietwat standaard indien je over webdesign spreekt. Probeer wat meer rond een metafoor te werken.

Conclusie: Ik vind de hele opzet meer dan geslaagd. Knap werk!

mag wel iets groter. moeilijk leesbaar.

daan.

Het experimenteren siert je :)

Leuke site... voor op een handheld... ;-)

Ik vind het vervelend dat je telkens zo'n nieuw ding over de apenstaartje of wat het ook is op het begin krijgt, en dan snel. Mooier is gewoon een lijn over de huidige naar beneden te laten lopen en daar het dan inzetten, ipv weer dat apenstaartje in een flits te laten zien.

Minimalisme ok! hou ik wel van maar dit is net te klein..... De overgangs animatie tussen de verschillende onderdelen zijn niet mooi, je springt elke keer weer terug naar je eerste pagina/achtergrond. het lijkt hier net of dit niet klopt.

Bij je portfolio laat je niet veel zien. Dan kan heel goed. Maar bij roll-over is het lastig om te lezen: huisstijl en website. oid. hier zou ik nog wat mee doen.

Sorry maar dit is echt veeel te klein. Ik heb er al een hekel aan als een tabel een vaste breedte heeft i.p.v. dat ie schaalbaar is, kan je overdreven noemen, ok, maar dit slaat alles. Ik heb 2 monitoren, waarvan een een resolutie van 1600 x 1200. Dan zit ik niet te wachten op een klein vierkantje van 250 bij 250 (!!!) pixels waarin ALLE info van de site verschijnt. Het verbaast me eerlijk gezegd dat jij op je opleiding niet beter leert. Kijk eens naar dit screenshot, zonde van de ruimte:

[img:6ba11c0585]http://www.wesselspoelder.nl/screenshot.jpg[/img:6ba11c0585]

Ik weet dat de gemiddelde mens een kleiner scherm heeft (juist dáárom is schaalbaarheid zo mooi), maar dan nog waarom zou je alle content in zo’n klein vakje priegelen!??!

mhhhh....... en toch vind ik het wel stoer om een site te maken van 250 bij 250 pixels. Zeker op een cinemadisplay ziet het er fraai uit. Je moet alles eens een keer uitproberen vind ik. Persoonlijk heb ik er een hekel aan als mensen zeggen dat er ruimte verloren gaat bij dit soort sites. Ik vind dat deze ruimte een belangrijk onderdeel is van de website, ook al verschijnt er geen informatie in.

Als je al je informatie op een goede manier kan implementeren in een ‘canvas’ van 250 bij 250 pixels dan heb je het toch goed gedaan vind ik.

Meneer welles. Bent u een switcher? :mrgreen: Windows gebruikers houden namelijk ook van groot en uitbreidbaar. Het is toch mooi als je een site kunt maken, die klein is? Is het niet irritant om een site te bekijken die je hele scherm in beslag neemt, als er nog meer vensters openstaan? En dan wil het niet zeggen dat ik niet beter leer dan kleine sites maken. Zelf vind ik dat gewoon mooi. Ik snap natuurlijk ook wel dat je een site als bijv. telegraaf.nl niet in zo'n klein formaat kunt maken. Maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Ik vind hem eerlijk gezegd ook te klein....

ik vind het meer op een screenshot van een
gameboy lijken dan op een serieuze website…

meeste bezoekers zullen denken: “gatvr… een pop-up.” klikt weg

Ik vind dat klein wel mooi is, maar er zijn grenzen,
pak dan 640 x 480 of iets dergelijks

Ik vind hem wel cool! En waarom zou hij groter moeten? Hier past toch alle informatie in? Zie niet in waarom hij groter zou moeten...die ruimte moet je anders ook allemaal opvullen.

Er zijn twee dingen waar ik me aan erger op websites: Flash (want dat werkt op Linux nog niet vlekkeloos), en taalfouten. Flash is een kwestie van smaak, maar taalfouten op een website staan echt niet professioneel. "Tot nu toe ben ik nog steeds niet van gedachten verander[b:7b2b36ce29]t[/b:7b2b36ce29]" is er een voorbeeld van. Sorry voor het muggenziften.

[quote:ab5cdc2789="Casper"]Ik vind hem wel cool! En waarom zou hij groter moeten?[/quote:ab5cdc2789] - Niet iedereen heeft perfecte ogen.

• Niet iedereen heeft een klein scherm, en met
    een groot scherm is de site nauwlijks te bekijken

Het uiterlijk van de site zegt ook vaak iets over de maker. Hier is te weinig te zien over zijn kunsten. Je tuurlijk, hij kan iets heel kleins maken… maar verder? het gebrek aan kleur en foto’s geeft automatisch ook het gevoel van gebrek aan warmte, en persoonlijkheid. Het is leuk gemaakt, dat zeker. Maar het straalt te weinig persoonlijkheid uit.