Sitecheck (Laadsneheid) zinnin.nl

Ik ben bang dat het te zwaar, grof, groot wordt allemaal (alhoewel... iedereen heeft toch breedband tegenwoordig?). Give me your thougts....

(Links werken nog niet allemaal. Oh…enuh dat kattegejank is niet de band die speelt maar dat ben ik zelf op m’n gitaar. Het is de bedoeling dat er muziek van de betreffende band op komt…)

http://www.zinnin.nl/index2.html

Hele mooie site. Alleen inderdaad, de plaatjes die je gebruikt zijn te zwaar. Er zijn een aantal manieren om dat op te lossen, waarvan o.a.:

1. Hogere JPG compressie (50-60).
  2. Gebruik maken van flash en maak een mooie preloader :wink:

Ziet er mooi uit. De laadsnelheid was bij mij prima. (maar ja kabel hé)

laadtijd is prima (via adsl), leuke site .... alleen mis ik een aan/uit/volume knopje voor het geluid !

[quote:f339e33441="XXX"]alleen mis ik een aan/uit/volume knopje voor het geluid ![/quote:f339e33441]

hihi… :smiley: vind je mijn gitaarwerk niet leuk dan? :stuck_out_tongue: (…maar je hebt gelijk die knoppies komen er ook in…)

Wooow ziet er ontzettend gaaaaaaaf uit ! :) jammer dat alles nog niet werkt...

Hier in Amersfoort een restaurantje dat zo heet... Toeval?

Laadsnelheid perfect, coole graphix !!!

[quote:43dbf85695="Ward"]Hier in Amersfoort een restaurantje dat zo heet... Toeval?[/quote:43dbf85695]

Dat denk ik wel. Ik zal het aan de band vertellen… Zullen ze wel leuk vinden…

Heel erg mooi design.

Volgens mij is er goed over nagedacht en het is daarnaast erg netjes uitgewerkt. Er zijn echter vier kleine dingen waar ik me aan stoor (niet heel erg hoor);

• De sleutels rechtsonderin. Ze zien er niet echt uit, het lijkt heel erg nep.
  • De woorden (zinnin, theater, feest, spektakel etc.) die naar voren komen in de foto. Dat vind ik erg jammer, want het doet een beetje amateuristisch aan in vergelijking met de rest van de site. Bovendien doet het naar mijn mening afbreuk aan de ‘sfeer’ van de site.
  • Geen mogelijkheid om het volume te regelen danwel uit te zetten (al eerder genoemd).
  • Er zit een soort van reflectie onder het bierglas (op het bierviltje) dat daar niet echt lijkt te horen.

Zie het niet als kritiek, maar als feedback :wink:

Verder niets dan lof, een hele originele en mooie site!!

[quote:5fa53aca65="ik-vlieg"]- De sleutels rechtsonderin. Ze zien er niet echt uit, het lijkt heel erg nep.[/quote:5fa53aca65]

je hebt gelijk… komt door de schaduw denk ik… zal es kijken of ik het beter krijg.

[quote:5fa53aca65=“ik-vlieg”]- De woorden (zinnin, theater, feest, spektakel etc.) die naar voren komen in de foto. Dat vind ik erg jammer, want het doet een beetje amateuristisch aan in vergelijking met de rest van de site. Bovendien doet het naar mijn mening afbreuk aan de ‘sfeer’ van de site.[/quote:5fa53aca65]

Ook mee eens. Het was min of meer een experimentje, ik haal het weg…

[quote:5fa53aca65=“ik-vlieg”]- Geen mogelijkheid om het volume te regelen danwel uit te zetten (al eerder genoemd). [/quote:5fa53aca65]
OK.

[quote:5fa53aca65=“ik-vlieg”]- Er zit een soort van reflectie onder het bierglas (op het bierviltje) dat daar niet echt lijkt te horen.[/quote:5fa53aca65]
Oei… foutje… had ik nog niet eens gezien…

[quote:5fa53aca65=“ik-vlieg”]Zie het niet als kritiek, maar als feedback.[/quote:5fa53aca65]
Nee hoor. Bovedien als ik geen kritiek/feedback had willen hebben dan had ik hier niet om reacties moeten vragen toch?:slight_smile:

Bedankt voor je reactie!!

Iedereen bedankt voor de reacties…!!!