Sitecheck nummer ???

[url]http://home.scarlet.be/letrion[/url]

Een kleine site voor een huurhuis in Frankrijk.
Spuuw jullie gal maar eens uit… :evil:

De foto's laden niet :(

[quote:2e1a10bce7="gerror"]De foto's laden niet :([/quote:2e1a10bce7]

Raar. Welke browser heb je en welke versie?

Hier laden ze ook niet: laatste versie van Safari en OSX. 2 fouten bij openen van de pagina... :?

Ok, al 1 probleem om op te lossen. :) Dus geen enkele afbeelding laadt in?

[quote:80de280368]Raar. Welke browser heb je en welke versie?[/quote:80de280368] 10.4 op een intel iMac samen met Safari alle laatste versies Het werkt wel onder Firefox

Nou ja... hij laadt ze wel (zie je onder in Safari), maar je krijgt niks te zien.

Misschien is het handig dat OF:

• De pagina automatisch smaller en breder word
    OF
  • De pagina in het midden staat(en blijft staan de schermgrootte veranderd)
    heb hier Mac OSX10.4.7 en laatste Safari, ook hier geen foto’s

Camino, en hier wel foto's.

Site ziet er goed uit, kleuren zijn wel speciaal (vooral dat groen), maar moet best kunnen!

Ik vind de kleuren prima eigelijk. Lekker rustig e.d. Alleen zou ik alle kopjes gewoon met een hoofdletter beginnen, of geen van allen met een hoofdletter. En geen vraagteken bij "waar?". En inderdaad alles wat meer centreren en "links" dan ook helemaal rechts neerzetten, nu staat het gewoon een stuk uit de buurt van de andere kopjes.

De foto’s laden eigelijk wel in Safari (kijk maar bij Activiteitenoverzicht), maar ze worden gewoon niet weergegeven, vreemd. Alsof ze achter de achtergrond zitten.

Verder prima, misschien een ideetje om de kopjes naar de andere pagina’s op een half-doorzichtige balk [i:48b18af4c7]in[/i:48b18af4c7] het plaatje te zetten, of anders de bovenste tekst (“Le Trion”) in datzelfde plaatje met de kopjes waar ze nu staan, dat is misschien wel leesbaarder. Nu heb je namelijk 3 balken onder elkaar en dan is wat dubbelop.

Alvast bedankt voor de reacties. Simpleviewer blijkt problemen te geven in Safari. Centreren ga ik doen.

ziet er allemaal erg net uit... vooral voor een site voor een huisje!

Overall prettige site. Rustig, mooie kleuren en overzichtelijk. Leuk ook die veranderende header.

Het lettertype van de teksten is wat klein. Dat leest niet prettig.

De menubalk vindt ik niet zo mooi: doordat hij zo laag is ziet het er wat krap uit. Ik zou de links 5-10 px padding geven, de onderste witte lijn van de balk weghalen en de links als button laten ‘oplichten’ als je er overheen gaat, niet alleen de tekst van kleur laten veranderen.

Persoonlijk zou ik de site ook in het midden van de pagina plaatsen en misschien iets smaller maken. Hij is nu 1020 px. Als je voor 1024 designed kan je het beste 960px als breedte nemen.

Ik kijk met Firefox op Osx.