Sitecheck Oak3

Omdat het toch de tijd van de sitechecks is, gaan we eens niet lekker anders doen.

Mijn nieuwe persoonlijke website heb ik net afgewerkt: http://www.oak3.be

Alle (opbouwende) kritiek is welkom, complimentjes natuurlijk ook :slight_smile:

Ziet er over het algemeen goed uit :) Mooie foto's bovenaan de pagina's, ik vind echter dat je bedrijfsnaampje niet goed tot zijn recht komt, is wat blurrig.

Het kleine fotootje aan de zijkant van de pagina vind ik een beetje storend, lijkt niet te passen.
Kan aan mij liggen maar ik denk dat je zonder die foto beter af zou zijn.

Verder een mooie site :slight_smile:

Ziet er erg leuk uit, weinig op aan te merken.

Ik sluit mij aan bij Meeer de koekepeer. Het logo vind ik prima eruit komen, maar ik zie het nut niet van de balk aan de rechterkant. Als je deze weg zou laten dan zou het geheel er nog frisser uitzien.

Verder zit alles heel goed in elkaar.

Ik vind die foto rechts nou weer wél mooi staan. Dat grote beeld bovenin loopt door in dat kleine rechter kadertje. Het is misschien wel mooier als je de marge tussen de tekstkolom en die rechterfoto vergroot. Verrder zou ik de tekst die onder het screenshotje van Paterke van Hasselt niet uitvullen maar gewoon linkslijnend maken. Er vallen altijd van die storende gaten met uitgevulde teksten in smalle kolommen :wink: Verder vind ik 'm lekker clean en helder... mooi werk 8)

Blijkbaar valt over smaak weer niet te twisten :)

Ik ga nog wat experimenteren met wat meer horizontale ruimte. Het probleem wat ik nu heb is dat op 1024 x 768 op een 15" laptop je een beetje moet scrollen voor gewoon de onderste 60 pixels te tonen, wel wat storend. Maar dat is dan weer omdat ik de bovenste foto en het onderste contentdeel gelijk wil houden in grootte, dat toont esthetisch mooier…

Wat ook een probleem is, is dat bij de rollovers (die worden gegenereerd met één afbeelding), de donkergrijze tekst sterker is dan de oranje rollover tekst, waardoor je soms nog wat van de grijze tekst ziet…

Alvast bedankt voor de opmerkingen iedereen.

iBert op zijn site:[quote:ebc87ad68f]Het internet kan je vergelijken met een boek.[/quote:ebc87ad68f]???? Nou dat is internet toevallig niet. Maar voor het design kan men prima bij jou aankloppen!

[quote:087fc455ad="diederik"]iBert op zijn site:[quote:087fc455ad]Het internet kan je vergelijken met een boek.[/quote:087fc455ad]???? Nou dat is internet toevallig niet. Maar voor het design kan men prima bij jou aankloppen![/quote:087fc455ad]

Je quote ook maar voor een stukje. Ik had gewoon een openingszin nodig dat wat klonk 8)

Het internet kan je vergelijken met de Fabeltjes krant. Waar veel sprookjes worden verteld. Klinkt ook! :wink: