[Sitecheck] Partypassion.net

Wij hebben sinds kort nieuw design van site online staan en ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden.

Let niet op inhoud, die moet nog komen :wink:

http://www.partypassion.net

Ik zou een wat duidelijker onderscheid maken tussen links en gewone tekst. De afbeelding van maak je avatar zie ik ongeveer 1x en dan nog een 1/3 deel, is iets te breed denk ik. Hetzelfde geld voor spam, maar daar is het veel minder te breed. Verder ziet het er wel leuk en duidelijk uit.

Het begin ziet er goed uit. Inderdaad als je kijkt zie je de linkerkant ofdat heel erg belangrijk is. Ik vindt dat je leuke kopjes hebt met zo'n afsluiter | Maar dan zou ik ervoor zorgen dat ze allemaal op de zelfde plaats zijn uitgelijnt en ook hetzelfde lettertype gebruiken.

Maar verder moet ik zeggen dat het er goed uit kan komen te zien. Ben benieuwd of je nu een CMS gaat gebruiken en welke.

Succes

CMS?? iets zoals phpnuke?? neej we maken alles zelf. we zijn bezig een online spel te maken in Flash met php en xml. en het wil al erg lukken, ik post hem nog wel een keer als er een groot deel online is.

ik ben verandwoordelijk voor het design gedeelte, en met mijn mac werkt dat lekker… maja das logies :stuck_out_tongue: