[siteCheck] Portfolio (Digital Life)

Hoi,

graag had ik even wat commentaar / opmerkingen / etc … gehoord over mij nieuw portfolio.

www.jverdeyen.be

alvast bedankt,

Ziet er mooi uit, maar ik ben niet gelukkig met de navigatie en de leesbaarheid.

Leesbaarheid: wit en grijs op grijs in een uiterst klein lettertje. Mooi, maar niet fijn.

Navigatie: gefreubel binnen de vierkante centimeter, wat is een link en wat niet.

Ziet er erg leuk uit! Leuk dat je de foto's kan verslepen...

ik zou er uzelf/bedrijf van maken en niet jouzelf...

verder netjes hoor :slight_smile:

Zeker niet slecht, maar ik heb toch enkele opmerkingen

• De drop-shadow onder de foto’s is wel heel erg zwart. Zet die eens op een opacity van 10%, dat ziet er een stuk subtieler uit.
    De foto’s zelf, zijn die van jou? Of hebben die een speciale betekenis voor jou? Zo ja, waarom zie ik dat niet terug in de site. Ze staan niet bij je portfolio. Nu zijn het slechts plaatjes, vulling zonder enige betekenis. Dit moet je vermijden.
  • Loop de teksten eens goed na, ik zie spelfouten, kromme zinnen en afbrekingen die slaan als tang op een varken (zoals de eerste zin bij ‘contact’… waarom breek je die daar in Godsnaam af?)
  • Het kopje webdesign snap ik niet. Je vermeld bij je portfolio al sites die je hebt gemaakt, dus waarom nog eens vermelden? Maar daar eens een biografietje van. De tekst die er staat komt in ieder geval als zodanig over.

Verder ziet het er prima uit. Ga zo door!

Ziet er erg net uit!

Maar ik vind die gebruikte foto’s (vakantie foto?) nou niet bepaald bij een portfolio site passen.
Verder is het jammer dat je de foto’s ook gewoon op kan pakken achter het maincontent blok.
Ook zou ik het mouseover gebied van de links op het portfolio gedeelte wat kleiner maken. Nu kan je een paar cm achter de textjes nog steeds op de links drukken.