Sitecheck: Site voor school

Hey,

Ik heb dit gemaakt voor school: http://clients.freshface.be/Portfolio/
Wie wil er dit eens op een PC checken.
Commentaar is ook welkom.

CSS probleem is al opgelost.

Bedankt.

Kerel, let echt eens op uw manier van schrijven, want het klopt voor geen kant. Kan zijn dat het voor een groot deel belgen taal is. Maar dit leest niet lekker. Succes verder.

helemaal mee eens

hier een stukje tekst:

[quote:83ff34884b]Woordenboek - Verslag
Problemen
- Ik moest direct gaan beginnen werken aan de computer en wist nog bijna niets van Tools staan om met te werken.

Oplossingen
     - Ik heb eerst wat -gespeeld- met de Tools en dan begonnen aan de uitwerking op de omputer.

Evaluatie
     - Ik heb er niet echt veel tijd ingestoken, vind ik het een zeer geslaagde realisatie.[/quote:83ff34884b]</p>

Dat komt omdat ik deze tekst uit een pdf heb gekopieerd. En soms laat die letters vallen, ik weet ook niet hoe het komt. Ik zal deze pagina's herzien.

Na het lezen van je pdf, die ik wel mooi van opmaak vond, zou ik wel eens wat willen zien want de voorstudies zijn tamelijk onbeduidend, en hebben alleen maar zin in combinatie van waarvoor ze dienden.Het is wel heel erg van" wat nog komen moet" .Het klinkt tamelijk veelbelovend.

Buiten kijf: geweldige layout & vormgeving.

Layout is nogal fout voor een non-profit instelling, hou je site licht geen donkere kleuren en maak gebruik van de groote van het scherm kijk ik op me 17" widescreentje zie ik een klein paginatje. ik klikte het gelijk maar weer weg, ik ga toch niet op een site van een paar pixels internetten.

maak het duidelijk en overzichtelijk, kijk eens naar andere scholen. :slight_smile:

Het ontwerp van de site, vind ik slecht (hoekmarkeringen, zijn wel leuk gevonden). Daarnaast zou je het pdf-document nog eens goed moeten doorlezen, er zitten verschillende taalfouten in.

Opzich een geslaagd ontwerp. Hoewel ik het eens ben met een van de mensen hierboven die zegt dat het redelijk klein is. Ik vind het ook redelijk klein (zit op 15"), je mag inmiddels toch wel je website op een resolutie ontwerpen van 800x600.

Sommige teksten zijn inderdaad wat onduidelijk, en ik vond het PDF-bestand fijner lezen en bekijken dan ik je website vond. Misschien komt je website een tikkeltje ongemakkelijk en onduidelijk over. Dat komt denk ik door je donkere kleurkeuze, wat ik in het PDF-bestand niet terugvind.

Succes verder!

[quote:d9e4e9073d="Eddie"]Het ontwerp van de site, vindt ik slecht (hoekmarkeringen, zijn wel leuk gevonden). Daarnaast zou je het pdf-document nog eens goed moeten doorlezen, er zitten verschillende taalfouten in.[/quote:d9e4e9073d]

Hoor wie het zegt/schrijft !!
“vindt ik” … ga je schamen Eddie !!!

Wat is eigenlijk het doel van de site? Je schrijft over schoolopdrachten en over het tot stand komen van je werk. Is het de bedoeling dat docenten deze site bezoeken en je werk nakijken? Een soort virtueel inleveren van huiswerk?

Als dat zo is dan moet je zeker letten op dingen als spelfouten! Je mag dan wel geen Nederlandse les hebben, maar in je verantwoording mogen geen fouten zitten. Presentatie is bij iedere opdracht ook een belangrijk aspect.
Over de vormgeving heb ik niets aan te merken, die vind ik prima.

[quote:f94a124d2f="JoostS"]Hoor wie het zegt/schrijft !! "vindt ik" ..... ga je schamen Eddie !!![/quote:f94a124d2f]

Helemaal gelijk, schaam me diep…

[quote:bd0a228ab3="Eddie"][quote:bd0a228ab3="JoostS"]Hoor wie het zegt/schrijft !! "vindt ik" ..... ga je schamen Eddie !!![/quote:bd0a228ab3]

Helemaal gelijk, schaam me diep…[/quote:bd0a228ab3]

Hehehehe.
:wink:

De taalfouten zijn uit de site. Nu mijn pdf eens controleren.

De site dient erin om een samenvatting te krijgen van alle werken die we doorheen het jaar maken.
En is tevens ook een opdracht voor het vak HTML.

Momenteel staan er nog niet veel taken en informatie in.

On topic: hij doet het op een PC :)

hier met sp2 ook