[sitecheck] slotje

oeps er ging iets mis, mag wel op slot.

de vorm is mooi, maar de tekst vind ik niet mooi. gewoon de content bedoel ik dan, daar moet je ook nog wat mee doen.

je moet ook even de komma achter de link weghalen.

Ik ga even goed kijken, maar ik zou beginnen met de komma achter de URL weghalen ;)

Ziet er goed, maar de witte tekst op die grijze vlakken zijn niet echt goed te lezen. Misschien een iets donkere kleur kiezen.

Ik vind het een héél leuk concept. Lijkt zo'n beetje 3D-isch :D

Maar de tekst van de knoppen is idd te groot…

Netjes...

Buiten de al reeds gegeven commentaren wil ik even zeggen dat de promo-foto’s van de band van een zeer slechte kwaliteit zijn. Als je een logo als HR bestand wil aanbieden zet dan een vectorfile in een .zip bestand.
Die foto’s moeten in ieder geval overnieuw. En als je het helemaal goed wil doen dan huren jullie iemand in die iets meer verstand van fotografie heeft.

Tekstgrootte van de knoppen is prima vind ik… mag wel lekker groot.

Ik zie heel veel vraagtekens op plekken waar leestekens horen. Ligt dit aan mij?

En die promo-foto’s zijn wel hééééél erg slecht zeg.
Zowel de kwaliteit als de compositie is om te janken.

Wel cool dat jullie Meat Loaf hebben weten te strikken om mee te spelen. :wink:

[img:8bf65e714f]http://www.freestyle4all.nl/_promo2hi.jpg[/img:8bf65e714f]

(Zo is 'ie al een stukje beter.)

[quote:fdb2dd6905="KarelWillem"]Ik zie heel veel vraagtekens op plekken waar leestekens horen. Ligt dit aan mij?[/quote:fdb2dd6905]

Nee hoor ligt niet alleen bij jou, ik heb hier ook heel wat vraagtekens.

Ik heb trouwens ook bij gigs heel wat appenstaartjes is dit ook de bedoeling.

Verder ziet je site er goed uit.

strak ontwerp. De inhoudt vind ik niet echt goed, maar daar kun je wel wat aan doen.

De tekst vind ik niet mis zo groot maar maak het grijs dan wel wat donkerder errond. Hier op die kutschermpjes op school zie ik de tekst bijna niet

volgens mij ben je fan van de diagonale streep... zie em al in 5 van de sites uit je portfolio.... Jammerrrrr

Dik in orde! Heldere structuur en alle nodige info lijkt me. Tekst groter maken kan ook prima zonder de layout te vernaggelen..

VET!

Ik vind alleen dat er net iets te weinig ruimte is in het menu tussen de buttons, maar het ziet er prima uit!

Het menu en de graphic bovenaan zijn goed. Onderaan zou ik wat meer ruimte creeren tov het browser venster.

De tekst-opmaak in guestbook is zeer pover.
De schikking van het contact formulier is ook snel-snel gedaan precies.

En hover state voor links zou leuk zijn.
Wit op grijs in rechtkolom is niet goed leesbaar.

Soms plakt de tekst te dicht op elkaar.
Zoals bij band en dan deze opsomming:

BM - Guitars
Zip - Vocals
Awesome Dude - Guitars
Rev. - Vocals
Slugger - Drums
Mr. Fo - Vocals
Buddha - Guitars

Leuk

Pattern is wel van doemaardie.nl

Het font dat je voor de kopjes en het menu gebruikt vind ik persoonlijk niet echt bij het ontwerp passen. Voor de rest ziet het er erg netjes uit!

ik vind niks mis met dat font :)

over de site

hij werkt/navigeert heel fijn en ziet er heel goed uit, past ook zeer goed bij een band :slight_smile:

[quote:6f4b33b27b="iPod Jimmy"]Leuk

Pattern is wel van doemaardie.nl[/quote:6f4b33b27b]

zelfde kleuren misschien :roll:

Pattern lijkt meer op die van http://www.jellejanvanveelen.nl/

Verder het menu is niet duidelijk te lezen, misschien donkerder maken?

En ik zou van sommige afbeeldingen de grootte aanpassen,
en niet in de code de grootte aanpassen, want dat vervormt
de afbeelding ( bijvoorbeeld http://www.shaboon.com/img/foto1.jpg op de hoofdpagina )

En misschien wat meer aandacht besteden aan
de opmaak van het contact formulier?

En kiezen wat voor taal je wilt gebruiken, het verhaal over de band
is opeens in het Nederlands? En de rest Engels…

Header heb je leuk gedaan :slight_smile:

bedankt voor al de reacties, kon er niet eerder op reageren, over de tekst. ik had altijd het idee dat ik maar de keuze had tussen een beperkt aantal fonts en kies dan altijd voor de meest strakke, wat bevelen jullie dan aan? over het verschil tussen engels en nederlands: het is niet mijn band, ik heb geen biografie geschreven, dat die er nog niet in het engels is.. tsja. beetje vaag ja, verder willen ze/we wel alles in het engels houden. ik heb verder nog niks gehoord over het menu, of dat die moeilijk leesbaar zou zijn, dus dat laat ik eerst zo. de kopjes van de verschillende vakjes aan de rechterkant van de site (wit op grijs) zal ik veranderen naar zwart op grijs,.. en ik heb het pattern niet van een site geplukt.